|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetKan jeg få stille spørsmålet hvorfor du ikke bare kjøper en liten høyttaler til bad og bruker telefonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badet
Jeg prøver å unngå ha telefonen med meg hele tiden. Og om morgenen ligger telefonen i stua og jeg har lyst til å kunne gå på badet og fikse meg uten at jeg har sjekket telefonen først, eller i det hele tatt ha den med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetHar du dab-radio som går på batteri, i henhold til beredskapslista? Hvis ikke, ville jeg gått for det.
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetAh, skjønner. Vi har en google høyttaler på badet, og da trenger man ikke ha telefonen med. Men det er sikkert mer praktisk med en radio. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
Nei, har ikke det. Såvidt jeg skjønner skal den isåfall kunne sveives (!) så jeg føler jeg må ta en separat radio til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetF.eks en sånn, kan brukes med ledning og evt batteri ved behov, pluss at jeg synes den var stilig. https://www.elkjop.no/product/tv-lyd...r550510/180534
![]() |
#8 |
Ute av drift
Nei nei, trenger ikke å kunne sveives, så lenge du har batteri tilgjengelig. Med sveiv får du riktignok mulighet til å bruke den som powerbank til mobilen i tillegg, da. Da blir det flere funksjoner. Ved å kjøpe en vanlig dab med batteri har du kommet langt.
![]() |
#9 |
I mål
|
Enig, den var fin, men er det treverk? Er det egnet til bad egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetJeg har radio på badet! Den ligner litt på den i linken, er litt mindre. Tok meg en runde på clas ohlson og power. Det er supert.
![]() |
#13 |
Tatt på
|
Fikk denne til jul til å ha på kjøkkenet og den passer perfekt i stringhylla. Den hadde vært litt for stor for mitt bad.
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetJeg kjøpte en lekker DAB-radio til badet for mange år siden, den har både batteri og stikk. Det er vel den dingsen i huset som gir meg mest hverdagsglede.
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetJeg har en knøtteradio fra Roberts på badet (finner ikke bilde/link), bra lyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetBør ikke en radio på badet ha en eller annen ip beregnet for at der ofte er mer fuktighet enn andre steder i huset?
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetJeg ønsket meg det samme, av samme grunner som deg, og fikk en fin radio fra Pinell til jul. Tipper den kostet rundt 1500, og fungerer også som høyttaler. Jeg liker å kunne bare trykke på en knapp og høre på nyheter om morgenen. Også liker jeg at den har 5 knapper for «favorittkanaler». Lillesøster hører på nrk super mens hun bader.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetDenne er det.
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Den har jeg på kjøkkenet, og underskriver på at det er en god radio. Fint at den også har Bluetooth og kan brukes til podkast og Spotify også, samt internettradio.
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetTakk for mange tips. Mange fine forslag her. Men jeg lurer også på dette som Malama påpeker:
Jeg tar meg uansett en runde, kanskje på Clas allerede i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|