Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg rar i dag? #1

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-24, 22:57   #21
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg rar i dag? #1

Du får sitte og prøve alle kombinasjoner. Anbefaler å starte på 000.

Gammel 21-10-24, 01:02   #22
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller den kan åpnes med avbitertang. :btdt:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 05:09   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

For å gjøre oss enda rarere, mannen så en video på det og ja, en form for å hurtig prøve alle. Og fikk den ikke opp. Fordi, tada, man måtte trykke hardere på knappen når rett kode var der. 000.

Jadda.

Vel, da har vi en koffert vi ikke visste vi hadde. Med lås. Kjekt å ha. Men man kan bli rart av mindre.

Gammel 21-10-24, 07:38   #24
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la airpodsene mine på et lurt sted i går. Så lurt sted at da jeg senere trengte dem så var de bortevekk. Gav opp etter en times resultatløs leting, inkludert tømming av alle puter fra sofaen i tilfelle de hadde falt mellom to puter, og påfølgende støvsuging av nevnte sofa fordi .

Våknet i dag og kom på, ahhhh, hadde dem med på butikken på lørdag, de ligger sikkert i jakkelommen. Og det gjorde de.

Så jeg har både følt meg rar og gjort meg selv rar.

Gammel 21-10-24, 08:21   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt denne tråden. Er det en sånn felles erkjennelse av pussighet i hverdagen? Normalisering av rarhet? (Haha! Det er et paradoks!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 08:38   #26
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg la airpodsene mine på et lurt sted i går. Så lurt sted at da jeg senere trengte dem så var de bortevekk. Gav opp etter en times resultatløs leting, inkludert tømming av alle puter fra sofaen i tilfelle de hadde falt mellom to puter, og påfølgende støvsuging av nevnte sofa fordi .

Våknet i dag og kom på, ahhhh, hadde dem med på butikken på lørdag, de ligger sikkert i jakkelommen. Og det gjorde de.

Så jeg har både følt meg rar og gjort meg selv rar.

Jeg la mine et lurt sted etter å ha brukt dem på frøste runde av dytt 1.5

Jeg fant dem igjen i september. Ikke airpods da, det er samsung buds, men samma det sånn opplevelsesmessig.

Gammel 21-10-24, 08:38   #27
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skjønner ikke helt denne tråden. Er det en sånn felles erkjennelse av pussighet i hverdagen? Normalisering av rarhet? (Haha! Det er et paradoks!)

Har ikke skjønt den helt jeg heller, men jeg er generelt sett rimelig rar så jeg passer sikkert godt her

Gammel 21-10-24, 10:58   #28
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en rar tråd helt uten mening.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 11:45   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er en helt rimelig tråd, det er stadig vekk ting som gjør meg rar. For eksempel intens multitasking.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 12:06   #30
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Ikke bare i dag, men helt generelt: Hvor mange ganger det er mulig å helt miste telefonen innenfor husets fire vegger

Gammel 21-10-24, 12:32   #31
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Ikke bare i dag, men helt generelt: Hvor mange ganger det er mulig å helt miste telefonen innenfor husets fire vegger

Uante mange ganger.

Fikk minstemor til å gå for å hente sin i morges for å ringe meg. Hun gikk seg på min på veien da, så hun var fornøyd. Jeg var glad hun har egen telefon for jeg fant ikke min og alle andre hadde dradd hjemmefra.

Jeg forlegger mine alle mulige steder. Hele dagen. Verst de dagne jeg har bukse uten lomme. Men ellers også.

Gammel 21-10-24, 13:12   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte på det samme med min fjernkontroll til Apple-TVen min på mitt kontor/TV-rom. Jeg har nemlig kun en seng og en hylle der og ikke sofa og bord, og jeg lurer på hvor mange ganger jeg måtte reise meg og finne fjernkontrollen oppi sengen i løpet av de to timene jeg var der (fotball i stuen)! Hva med å legge den i hyllen - hver gang??

Gammel 21-10-24, 13:18   #33
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg lurte på det samme med min fjernkontroll til Apple-TVen min på mitt kontor/TV-rom. Jeg har nemlig kun en seng og en hylle der og ikke sofa og bord, og jeg lurer på hvor mange ganger jeg måtte reise meg og finne fjernkontrollen oppi sengen i løpet av de to timene jeg var der (fotball i stuen)! Hva med å legge den i hyllen - hver gang??

Jeg vet ikke om det hjelper deg, men men om du har iPhone kan du i hvert fall bruke den som fjernkontroll. Om du finner den.

Jeg har hatt rødt cover på mobilen i mange år, nå fikk jeg ny mobil fra jobb på fredagen og den har sort cover ... Jeg vet ikke om jeg må kjøpe rødt for å klare å finne mobilen. I tillegg må jeg snarest mulig kople den til min Apple watch så at jeg kan plinge den derfra (foreløpig er den koplet mot min gamle mobil).

Sist redigert av Pelen : 21-10-24 kl 14:10.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 13:28   #34
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ja, har den appen, men jeg burde jo kunne legge den fjernkontrollen på hyllen i steder å bare legge den ved siden av meg i sengen og så tenke at den ikke siger under meg, mellom alle skinn og putedall jeg har, på et tidspunkt. Telefonen lider forøvrig samme sjebne oppi den sengen.

Gammel 21-10-24, 13:59   #35
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mobilen min på evig lydløs, så jeg er helt avhengig av at klokka mi snakker med den og ber den lage lyd hver gang den er søkk borte.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 14:09   #36
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har mobilen min på evig lydløs, så jeg er helt avhengig av at klokka mi snakker med den og ber den lage lyd hver gang den er søkk borte.

Tror det er den mest brukte funksjonen på apple watchen min. Jeg legger stadig vekk telefonen på lure steder, som f.eks. å sette meg på den i sofaen. Og siden telefonen alltid er på lydløs så må den plinges på med klokka.

Gammel 21-10-24, 14:14   #37
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mobil har lyden på, men er satt på å bli automatisk lydløs (fokus) i mange settinger som f.eks. når den fysisk er på kontoret, mellom 8-16 på hverdager, mellom 00-06.30 (foruten når nær familie ringer eller om noen ringer to ganger). Så i realiteten er den mye lydløs. Og er man alene hjemme så er det greit å finne den uten at noen skal ringe til den. Elsker den funksjonen på Apple watch.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-24, 14:42   #38
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Dere er gøyale. Evt. rare.

Gammel 25-10-24, 09:23   #39
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Standardfrase fra Strutsen her hjemme: "Kan du ringe telefonen min?"

Noe som gjør meg rar hver morgen, er når 15-åringen dynker seg i parfyme. Spesielt de morgenene han bruker samme parfyme som en jeg var sammen med for 100 år siden brukte. "Ja, lukter så godt atte, kjære sønn...!"

Gammel 25-10-24, 09:39   #40
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig mye brannslokking på jobb gjør meg ganske rar.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.