|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg kommer til å se en del friidrett og turn. OL er stas.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har nettopp oppdaget rugby (ok jeg har vært klar over sporten, men aldri sett den), har nå sett tre kamper på rad og er frelst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Og MAGA-folket er sinte over åpningsseremonien.
![]() |
#29 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024
Hvor viser de synkronsvømming? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Det er nok (obskure) grener og medaljer i sommer-OL til at alle deltakerland kan få med seg gullmedaljer hjem. Det går litt inflasjon i det, så jeg mister interessen. Gull i potetskrelling og en hederlig femteplass i blomsterbinding er liksom ikke helt min greie.
![]() |
#32 |
Introvert optimist
|
Alle! Det er ekstremt mange. Uoversiktlig og voldsomt og en nærmest uendelig mengde medaljer.
![]() |
#33 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: OL i Paris 2024Vi skal selvfølgelig se rytmisk gymnastikk, men der er det egentlig også gitt hvem som vinner.
![]() |
#35 |
Introvert optimist
|
Jeg synes vel egentlig at det er blitt litt utvaska ved å stadig ta med flere og flere grener. Det er liksom 234 ulike mesterskap på én gang. Og det er bare alt for mye, så da ser jeg ingenting.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg anbefaler virkelig å titte innom feltrittet altså! Helt vanvittige hinder, og når man vet at hestene ikke har hatt noen «prøverunde», men bare hopper hva nå enn som kommer foran dem så er det vilt imponerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Vi elsker dette. I går så vi både basket og volleyball. Sporter jeg selv har vært utøver i, men som nesten aldri vises på tv.
![]() |
![]() |
#38 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Når er det hester i Versailles igjen? Jeg sjekket og fant igjen i dag. Jeg har vært i Versailles og vil se hester i hagen!
![]() |
#40 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: OL i Paris 2024Elsker OL! Men vi holder på med hussalg, så ikke mye tid til å se på. Har det på i bakgrunnen, og nå står skateboarding på og straks håndball. Vi ser mye forskjellig, men personlig styrer jeg unna (from the top of my head) foppall, skyting og friidrett.
![]() |
![]() |
|
|