|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() OL i Paris 2024Åpningsseremonien er i gang på Seinen og vi må vel diskutere lekene?
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Har og på åpningsseremonien nå. OL er ofte sånn som står på i bakgrunnen her. Blir sikkert håndball her og, ellers ikke noen planer og følger ikke sendeskjemaet.
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: OL i Paris 2024På her og, liker det de har vist så langt. Blir alltid fascinert av en ny sport hvert OL. Lurer på hvilken det blir i år.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
![]() Sv: OL i Paris 2024Sandvolleyball husker jeg vi ble sittende å se på et år for lenge siden.
![]() |
#5 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg har også på åpningsseremonien. Det blir vel til at jeg ser håndball for kvinner ihvertfall. Og så kikka jeg på sendeskjemaer her om dagen og fant kanoslalåm, det har jeg aldri hørt om, så det har jeg lyst til å se på. Rett og slett for å finne ut hva det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg ser åpningsseremonien og liker den godt, med båtene på Seinen og dette at de bygger lite nye arenaer. jeg kommer ikke til å se noe sport, aktivt, men mannen er jo en sportsidiot, så jeg får sikkert med meg noe vicariously.
![]() |
#7 |
Rockesøster
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg er null interessert i den sportslige delen av dette, men åpningsseremonien dere! For en flott og innovativ måte å løse dette på.
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Vi ser på fra England. Datteren mener at den britiske kommentatoren sa «Heia heia» da Norge passerte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Forrige gang våknet vi midt på natten for å se sandvolleyball. Det skal jeg se denne gangen også. Og så vil jeg nok følge tikamp. Og sikkert håndball.
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg pleier å synes åpningssermonier er døll, men dette var flott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OL i Paris 2024Ser på åpningsseremonien, gøy å se plasser vi var på, for bare en uke siden Sist redigert av Fjols : 26-07-24 kl 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: OL i Paris 2024Flott åpningssermoni! Jeg skal se triatlon for menn, stavhopp for menn, håndballjentene, Ingebrigtsen og Warholm, men sikkert noe mer også.
![]() |
#13 |
Klare sjøl
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg er overrasket over at det er lov med paraply blant publikummere i kveld. Selv på VG-lista i juni på Rådhusplassen er ikke det lov. Både pga ev skade, "terror" og sikt for andre publikummere.
![]() |
#16 |
Glad
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Mange våte og kalde i Paris i kveld. Her i huset er det hestesport som er viktigst for to av døtrene. Resten av oss ser på litt av hvert. Skateboard og breakdance må jeg se tror jeg.
![]() |
#18 |
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
![]() Sv: OL i Paris 2024Jeg visste ikke OL begynte i går, men så er jeg ikke den mest interesserte heller. Mulig jeg ser landeveisrittet, men synes nasjonsritt er kjedelig ift klubbritt. Enn så lenge forblir tv’n avskrudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tatt på
|
![]() Sv: OL i Paris 2024Til nå har vi sett synkronstuping 3m, mix skyting, roing av ymse slag og nå er det tennis på skjermen. Det følges ikke så godt med, men står på i bakgrunnen.
![]() |
|
|