|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Holder du av solsenger om morgenen på stranda/hoteller? | |||
| Alltid, jeg må ha kremplass når jeg kommer |
|
2 | 2,74% |
| Ja, jeg gjør det av og til, selv om jeg egentlig synes det er litt frekt/irriterende |
|
14 | 19,18% |
| Nei, det gjør jeg ikke, men bryr meg ikke hva andre gjør. Jeg tar det jeg får. |
|
6 | 8,22% |
| Nei! Det er utrolig irriterende når andre gjør det! |
|
38 | 52,05% |
| Annet |
|
13 | 17,81% |
| Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?
Vi burde starte en bevegelse. 8000kr i bot burde være en fin start ...
|
|
|
#22 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Jeg svarte annet.
|
|
|
|
#23 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Nå har vi kun vært på en sydenreise med barna der det evt kunne vært et problem men da vi var på tur i mai var det nok ikke det samme presset på disse anleggene.
|
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Krysset av på annet. Vi gjorde det et par dager, men etter kl 9. Etter 9 var det lov sto det skilt om.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Tror ikke tyskere er verre enn nordmenn og svensker på Sunwing bare så det er sagt, men jeg synes det er frekt og gribbete med slik oppførsel. Jeg og min søster tok hevn en gang. Samlet inn alle håndklærne - la de i en diger haug oppå hverandre- og valgte oss de sengene vi ville ha. Det stod et STORT og TYDELIG skilt at det ikke var lov til å reservere senger ved å okkupere senger med håndklær osv. så vi hadde vårt på det tørre, men allikevel holdt vi på å få juling av en muggen svenske. Forøvrig hørte vi- den samme mugne svensken klage til resepsjonen over at "han hade hittat en äppelskrutt under sin säng på morgonen EFTER städningen"...
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Vi har gjort det en gang paa et hotell i Mexico. Der var det amerikanere som holdt paa slik, og hvis man skulle faa en bra seng uten aa tipse dem som jobbet ved bassenget en hel masse, var det bare aa komme seg ut. Det var dog tilstrekkelig aa vaere der för 0800. Paa andre hoteller vi haer vaert, har dette ikke vaert noe problem, og jeg synes hotellet bör vaere streng paa at de ikke tolererer slikt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Enten finnes det flere slike, eller så har vi hytte samme sted.
|
|
|
#29 |
|
Teller ned
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Har ikke gjort det personlig, men opplever ofte at de som leier ut solsengene holder av for oss. Vi har da gitt beskjed hvis det er dager vi ikke skal benytte oss av sengene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Shake it out!
|
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Det hotellet vi bodde på i sommer hadde en ok praksis. Kl 09 gikk noen fra hotellet rundt og fjernet håndklærene fra ALLE stolene som det ikke satt folk ved
|
|
|
#31 |
|
saftig
|
Hæ? Skjer dette? Jøss og jøss.
|
|
|
#32 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Jeg krysset av for annet, fordi ingen av svaralternativene passet min forklaring.. vi brukte å stå opp tidlig for å få plass, men den som gikk for å finne plass gikk ikke tilbake til hotellet eller noe, den ble værende på plassen hele dagen.. vi tok heller ikke av for et stort følge, bare to-tre plasser og det syntes jeg ikke er så ille skal jeg være helt ærlig..
|
|
|
#34 |
|
godt brukt
|
JEG ER HELT ENIG!! Jeg har opplevd dette på kroppen: |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Jeg antar at det nå har kommet til et nytt alternativ. Jeg krysset i hvert fall av for "ja, jeg gjør det, men synes det er pinlig".
|
|
|
|
#37 |
|
blid
Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?Vi kom hjem fra Sunwing Sandy bay på Kypros nå i formiddag. Jeg var forberedt på "den store solsengjakten" og troppet opp i halv ni-tiden med pikkpakket mitt (tar av tre senger til oss men blir sittende ute med en bok, legger ikke fra meg håndklærne og går. Jeg fikk bortimot hakeslepp når jeg oppdaget at 99% av solsengene var ledige. Nå var riktignok bassengområdet digert med en mengde solsenger, men her kunne man godt komme i ti-tiden og finne ledige solsenger. Deilig!
|
![]() |
|
|