Sv: Holder du av solsenger om morgenen på strand/hotell?
Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.
Vi drar ganske tidlig til bassenget/stranden. Tyskere og italienere er helt ekstreme når det gjelder det, men mange andre kommer like etter. (Har bodd på hotell med både mye tyskere og italienere.) Mannen min var på gruppereise til et hotell med mange tyskere for noen år siden. Da gjorde de bare på pur f.. å legge ut håndkler kl. 4 om morgenen en dag. Dritsure tyskere som kom kl.5, og de var sure resten av dagen. Skal være sagt at neste dag gadd dem ikke det, men skal vedde på at tyskerene var enda tidligere ute. 
Tror ikke tyskere er verre enn nordmenn og svensker på Sunwing bare så det er sagt, men jeg synes det er frekt og gribbete med slik oppførsel. Jeg og min søster tok hevn en gang. Samlet inn alle håndklærne - la de i en diger haug oppå hverandre- og valgte oss de sengene vi ville ha. Det stod et STORT og TYDELIG skilt at det ikke var lov til å reservere senger ved å okkupere senger med håndklær osv. så vi hadde vårt på det tørre, men allikevel holdt vi på å få juling av en muggen svenske. Forøvrig hørte vi- den samme mugne svensken klage til resepsjonen over at "han hade hittat en äppelskrutt under sin säng på morgonen EFTER städningen"...