|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?
Jeg tenker at "regelen" om å ikke bruke rødt i bryllup mest går på at man ikke skal trekke oppmerksomhet fra bruden. Folk flest går jo i duse eller mørke farger i bryllup, og en knallrød kjole vil jo vekke oppmerksomhet. Men å dra det derifra til ligging med brudgommen, vel, den den er ikke klar for meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Nå er ikke dyp utringning noe jeg driver med, men jeg hadde ihvertfall IKKE hatt det på jobbjulebord. Syns fort det kan bli litt voldsomt og påtrengende med mye synlige pupper, selv om de holder seg unna suppen min. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jepps! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Jeg hadde spart kløften til en annen anledning. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Jeg liker pupper, både egne og andres, og reagerer aldri negativt på dyp utringing i seg selv, men i kombinasjon med f.eks kort skjørt og generelt mye hud blir vel uttrykket litt for nakent for min smak. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Fest med venner, gå ut, gå på konsert, ball eller gala, bursdager. You name it. Det er bare jobbarrangementer jeg ville droppet det på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Enig i det med egenfølelsen.
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?For min egen del: Ikke så veldig. En kombinasjon av alder og rolle i firmaet. Men jeg er ikke redd for å gå med trangt eller kort, det er bare alt på en gang som jeg synes blir litt mye.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Også har vi sikkert forskjellig oppfatning av hva som er dyp utringing også. Dette, f.eks., synes jeg bare er flott for de som kler det:
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Er vel her jeg er mer evt. Trenger ikke sånn "skvis" som er vist på det andre bildet ditt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Mens dette hadde jeg sikkert fnist litt av på et jobbjulebord:
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Å hjelpes. I går stod jeg jaggu meg der og ga råd til 12-åringen om hvordan hun burde bære juleballkjolen sin med mest mulig verdighet. Den kjolen viser at hun er sin mor datter (det er definitivt en god del pupper der alderen tatt i betraktning), og hun er livredd for at noen av gutta skal dra den ned ettersom den sitter litt løst over skuldrene. Kjolen er flott og hun skal bruke en kjole som den ett år eldre venninna brukte på samme ball i fjor, så jeg oppmuntrer henne til gjenbruk.
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg husker i hine hårde dager da det var skikkelig populært med sånne tubekjoler med glidelås bak. Ett zip, og så hang kjolen som et slips foran.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, ikke snakk... 12-åringen her har arvet denne Moods of Norway-kjolen etter storesøstra til bestekompisen, og insisterer på å bruke den på nyttårsballet i år. Da hun fikk den tenkte jeg at den nok ikke kom til å kunne brukes før langt uti ungdomsskolen, men nå ser det ut til at den kan passe i år, og da insisterer hun på å bruke den. Ser det er festet på gjennomsiktige stropper fra hun som hadde den før, og jeg tenker at jeg vil kreve en bolero over. : prippen:
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Det finnes sånn kroppstape som kan brukes til å feste skulderstropper til huden, Tjorven? Det hjelper jo ikke hvis noen vil røske av henne kjolen (
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja, jeg lurte faktisk på om jeg burde spore opp sånn kroppstape. Bare for å gi henne litt mer trygghet på at kjolen vil fungere.
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Jeg kjøpte det på undertøysbutikken på Steen & Strøm, men jeg vil anta at de fleste ordentlige BH-sjapper har det.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette er rett ved jobb nå, så takk for tips. Da går jeg innom der i ettermiddag.
|
|
![]() |
|
|