|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?Jeg høyner med en "Hvor dyp utrigning er ok på juleball for ungdomsskolen"
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?
Jeg er ikke komfortabel med veldig dyp utringning på min 13 åring. Ikke har hun noe særlig å vise frem der uansett. Vi så på veldig mange ulike ballkjoler og jeg tenkte det var greit med noe som ikke krevde noe særlig pupper for å holde det på plass, så vi kjøpte denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
Når man skal i bryllup syns jeg man kan skaffe seg litt kunnskap om slikt, om man ikke har den fra før.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
Men det er jo bare tøys. det står ingenting om røde kjoler og forhold til brudgommen i ordentlig skikk-og-bruk-kilder. Det er bare vissvass.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 02-12-17 kl 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() |
|
|