Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-16, 20:00   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til Londontur i påsken og retur til Portugal til sommeren. Vi var der i fjor og det ga mersmak så vi drar til samme stedet ett år til.

Jeg gleder meg til å fortsette både med spennende oppgaver på jobben og i vervet mitt. Begge deler er givende og moro.

Jeg gleder meg til mellomstes konfirmasjon og besøk fra fjern og nær i den forbindelse.

Jeg gleder meg til en tur til Kautokeino i mars, så langt nord har jeg aldri vært før.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 20:02   #22
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til at 2016 er over.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 20:04   #23
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en god del konsertbilletter jeg gleder meg til. I tillegg gleder jeg meg til en USA-tur på høsten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 20:36   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til lysere ettermiddager og vår.

Gammel 30-12-16, 21:42   #25
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Tre Spaniaturer.

Helg på Farris bad.

Roar trip i Europa på vei hjem fra Spania i sommer.

Jentehelg i mars

Skiferie i Sverige i vinterferien.

Flere helgebesøk av venner.

Å gå på jobb!

Gammel 30-12-16, 21:44   #26
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Til å bli frisk etter 1,5 uke influensa.
Til vår, sommer og høst.
Blåtur med venninner i april.
Italia med familie i juni.
Minst fire kulturarrangementer (fire er allerede bestilt).
Fine stunder med unger, venner, familie og kjæreste.
Å forhåpentligvis få en forbedret situasjon på jobb.

Gammel 30-12-16, 21:51   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bli ferdig med studiet.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-16, 22:06   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg klarer ikkje heilt å sjå kva eg gledar meg til. Rett nok har me ein 40-årsdag, ein 50-årsdag, ein 70-årsdag og ein 75-årsdag me skal feire i nærmaste familie. Og ein konfirmasjon. Eg veit eg er programforplikta til å glede meg til sånt, men det ligger ikkje heilt for meg.

Ikkje har me planlagt ferie, korkje sommarferie eller storbyferie, heller.

Men eg ser alltid fram til sommarhalvåret. Håpar det gir meg mange høve til å gå fine turar. Sommarhalvåret i år regna bort. Og eg vågar endelig å håpe på at 2017 skal vere eit friskare år.

Gammel 30-12-16, 23:59   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det. Jeg har ingenting jeg virkelig gleder meg til spesielt. Bare (ikke barebare, da) forventede hverdagsgleder. At babyen skal begynne å snakke litt mer. Håp om å få tid til ridning igjen. Litt sånt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 07:33   #30
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det som Maverick. Ikke noe spesielt på programmet, men sånn generelt positiv til hva som kommer. Vi snakker om en litt annen type sommerferie enn vi har pleid å ha, så det kan jo bli gøy. Jeg tror jeg får et tøft år jobbmessig, så da kan jeg vel kanskje glede meg til hvor mye klokere jeg kommer til å bli.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 07:37   #31
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen konkrete reiser å glede meg til, men ser frem til våren. Et hektisk halvår igjen nå, så skal jeg pakke ned studie og jobb-kombinasjonen. Blir bra å undervise i nytt fag fra høsten.

Gammel 31-12-16, 09:50   #32
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til studier, spesielt begynne på masteroppgaven (er rart hvor mye gøyere det er å studere enn å jobbe når som jeg har jobbet en del år). Jeg håper jeg kan glede meg til en operasjon som skal bedre livskvaliteten.

Eller så gleder jeg meg til å se barna vokse til. Får to skolebarn i år. Håper at hverdagen skal bli lettere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 10:52   #33
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til vår og sommer og lys og til sommerferie i Norge.
Jeg gleder meg til å bli enda lettere og i enda bedre form - forhåpentligvis kommer jeg i mål med slanking i 2017.
Jeg håper det blir min tur å få studere til høsten.
Og så gleder jeg meg til et år uten store overganger for ungene - det var heftig med skolestart, ungdomsskolestart og vgs-start samme høst.

Gammel 31-12-16, 10:52   #34
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke planlagt ferie og sånt ennå, men jeg gleder meg til vintercamping i helgene fra februar til april, lange gåturer inkludert fiske og overnattinger i fjellet med mann, barn og hunder til sommeren, noen hundeutstillinger som blir gøy med unghunden som ikke har blitt stilt tidligere. Håper på lite regn til sommeren.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 11:59   #35
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til våren. Januar er årets verste måned, så bare den tar slutt så ser jeg lysere på det meste. Jeg gleder meg og til julebord i slutten av januar og til å planlegge og gjennomføre langhelg til by i utlandet med kjæresten.

Gammel 31-12-16, 13:06   #36
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg foreløpig kun til 11.januar, da skal galleblæra mi ut, det skal bli herlig. Så håper jeg resten av 2017 blir et greit, stille og rolig år.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 13:37   #37
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg gleder meg til eg blir frisk igjen.

Gammel 31-12-16, 13:38   #38
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Høsten har vært tøff så håper på en vår med større følelse av kontroll. Satser på å få pulsen ned og formen opp!Jeg og mannen har bestemt oss for langhelg i Dublin i slutten av juni så det blir bra. I tillegg venninnetur til høsten. Mest av alt håper jeg på fine hverdagsstunder med familien.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 14:17   #39
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Masse trening, lysere dager, studier, venner og aller mest til å bli bedre kjent med en spesiell person...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 14:51   #40
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på to store konserter, først Metallica i København sammen med min eldste sønn, og så Guns n Roses i Dublin sammen med mannen. Det blir stas! Sistnevnte tur blir bryllupsreise vår.

Ellers gleder jeg meg til å bli i enda bedre form og til å nå idealvekta mi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.