|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg til Londontur i påsken og retur til Portugal til sommeren. Vi var der i fjor og det ga mersmak så vi drar til samme stedet ett år til.
![]() |
#22 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg til at 2016 er over.
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg til lysere ettermiddager og vår.
![]() |
#25 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Tre Spaniaturer.
![]() |
#26 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Til å bli frisk etter 1,5 uke influensa.
![]() |
#28 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Eg klarer ikkje heilt å sjå kva eg gledar meg til. Rett nok har me ein 40-årsdag, ein 50-årsdag, ein 70-årsdag og ein 75-årsdag me skal feire i nærmaste familie. Og ein konfirmasjon. Eg veit eg er programforplikta til å glede meg til sånt, men det ligger ikkje heilt for meg.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Nei, si det. Jeg har ingenting jeg virkelig gleder meg til spesielt. Bare (ikke barebare, da) forventede hverdagsgleder. At babyen skal begynne å snakke litt mer. Håp om å få tid til ridning igjen. Litt sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg har det som Maverick. Ikke noe spesielt på programmet, men sånn generelt positiv til hva som kommer. Vi snakker om en litt annen type sommerferie enn vi har pleid å ha, så det kan jo bli gøy. Jeg tror jeg får et tøft år jobbmessig, så da kan jeg vel kanskje glede meg til hvor mye klokere jeg kommer til å bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg har ingen konkrete reiser å glede meg til, men ser frem til våren. Et hektisk halvår igjen nå, så skal jeg pakke ned studie og jobb-kombinasjonen. Blir bra å undervise i nytt fag fra høsten.
![]() |
#32 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Gleder meg til studier, spesielt begynne på masteroppgaven (er rart hvor mye gøyere det er å studere enn å jobbe når som jeg har jobbet en del år). Jeg håper jeg kan glede meg til en operasjon som skal bedre livskvaliteten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg til vår og sommer og lys og til sommerferie i Norge.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Vi har ikke planlagt ferie og sånt ennå, men jeg gleder meg til vintercamping i helgene fra februar til april, lange gåturer inkludert fiske og overnattinger i fjellet med mann, barn og hunder til sommeren, noen hundeutstillinger som blir gøy med unghunden som ikke har blitt stilt tidligere. Håper på lite regn til sommeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg til våren. Januar er årets verste måned, så bare den tar slutt så ser jeg lysere på det meste. Jeg gleder meg og til julebord i slutten av januar og til å planlegge og gjennomføre langhelg til by i utlandet med kjæresten.
![]() |
![]() |
#36 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg gleder meg foreløpig kun til 11.januar, da skal galleblæra mi ut, det skal bli herlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Høsten har vært tøff så håper på en vår med større følelse av kontroll. Satser på å få pulsen ned og formen opp!Jeg og mannen har bestemt oss for langhelg i Dublin i slutten av juni så det blir bra. I tillegg venninnetur til høsten. Mest av alt håper jeg på fine hverdagsstunder med familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Masse trening, lysere dager, studier, venner og aller mest til å bli bedre kjent med en spesiell person...
![]() |
#40 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gleder du deg til i 2017?Jeg skal på to store konserter, først Metallica i København sammen med min eldste sønn, og så Guns n Roses i Dublin sammen med mannen. Det blir stas! Sistnevnte tur blir bryllupsreise vår.
![]() |
|
|