|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Storebror ønsker seg, og får nok penger. Og en skjorte eller genser. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Vesla her har bursdag i desember så her blir det dobbelt opp med gaver å tenke på den mnd. Økonomisk sett dårlig "planlagt" at hun ble født da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Mine ønsker seg alt, når de ser det i butikken.
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Hver sin marsipangris.
|
|
|
#26 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De eldste får penger (sparer til shopping i USA til sommeren). Midterste lurer jeg på om skal få tur til London. Og minsten vet jeg ikke enda. Tryllesett kanskje?! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?
Vet du noe sted de selger det som det ikke koster millioner?
|
|
|
#28 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg har kjøpt littlebits elektrokit til mann og to av tre barn!
|
|
|
#29 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Tur til Berlin i vinterferien.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De to eldste fyller året i desember så de får nye langrennski m/ utstyr til bursdagen sin. Til jul får den eldste Danmarksbåten i "lego" (han siklet på denne tur/retur Danmark i sommer, men siden han alt hadde fått noen leker fikk han ikke denne, men vi kjøpte den når han ikke så og har gjemt den i kjelleren siden da den ikke er å få tak i i butikkene). Den andre eldste får nok Frost-kjole og Frost-dukke. Til den mellomste vurderer vi Kapla, og til den yngste iPad Mini siden hun legger beslag på de andre sine og vi er redd hun skal ødelegge dem (det hører med til historien at alle de andre har fått hver sin ipad (ikke av oss - vi hadde nok ikke kommet på tanken en gang) rundt samme alder, og vi ser at det fort kan by på konflikter senere så vi kan like gjerne kjøpe en liten med bedre slagvern). Men vi får se. Kan like gjerne hende at vi kjøper en gøyal bok til henne. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Vi reiser til Spania i jula, og tar samme opplegg som i fjor.
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Her blir den muligens nye alpinski og spill eller stikke til PS4. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Leon får sykkel, og Malin får gavekort på Kvadrat (og shoppingspree med meg under januarsalget, inkludert lunch og annen kos.) Liam har fått en del nøstebarnull, så det blir vel med det.
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De får i hvert fall påfyll av Kapla. Husets mest populære leke ved siden av togbanen.
|
|
|
#35 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Tror det blir PS4 på deling pga pris og hindring av krangel om hvem som eier den og har fortrinnsrett. Så blir det vel noen spill til den.
|
|
|
#36 |
|
Leser
|
Det hadde mine i fjort. Veldig bra og populært!
|
|
|
#37 |
|
villende
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg tror eldste skal få snowboard og et PS4-spill. Yngste har vi ikke tenkt på, men det er mulig hun får en stor Lego-pakke. Hun elsker Lego intenst og kan sitte i timesvis å bygge. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Poly, hva slags kapla-påfyll kjøper du? Flere sånne vanlige eller noe med farger? Kapla har blitt superpopulært hos oss også, kanskje spesielt hos storebror som egentlig aldri har lekt med noe særlig. Kapla fenger noe veldig, han bygger finetunede klinkeulebaner som er ganske imponerende.
|
|
|
#39 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Veldig usikker. Vi har da jente (99-modell), gutt (01-modell) og jente (08-modell). Alle skal nok få en ordentlig speiderkniv hver, men hva mer aner jeg ikke. Yngste har i tillegg bursdag første uka i januar, men da tror jeg hun skal få sykkel.
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Å, finnes det med farger? Jeg kjøpte bare en sånn boks i fjor og tenkte å gjøre det samme i år.
|
![]() |
|
|