|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Femåringen får skipakke, tenkte egentlig hun skulle få det i fjor. Men da rakk vi 3 turer. Håper på mer snø i vinter.
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?
Hvis jeg hadde fått et sånt kart hadde jeg tatt det som en utfordring, altså. Jeg er av typen som digger å dekke fem land på en dag og kunne lett ha tatt av med et sånt kart. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
koko
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Treåringen får en dinosaur som kan bevege seg og brøle, og så får han heisekran.
|
|
|
#104 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De ønsker seg dyre ting som vi ikke har råd til, pc, Bmx, lego mindstorm osv. Men vi har bestemt oss får å gi dette:
|
|
|
#105 |
|
|
Dette synes jeg du burde fikse altså, spesielt 1 & 2, stakkars barn |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg lurer på å gi ham kinesiskkurs. Han har lyst til å lære kinesisk, og driver og holder på på youtube med sånne minikurs. (Himmel, jeg tror at jeg må innse at jeg har nådd the end of the list. Nå har han virkelig alt. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Eldste skal få en enkel PC. Hun er så glad i å skrive, og kan bruke den til skolearbeid, så jeg legger litt ekstra i for henne i år. Yngste får et Playmohus, og så må jeg kjøpe en liten ting til.
|
|
|
|
#108 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor mye kapla trenger man? Ser www.riktigeleker.no har ulike størrelser.
|
|
|
#109 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Eldstemann ønsker seg Lego politistasjon og mellomste Playmo brannstasjon, så det blir nok det. I tillegg har jeg bestilt badekåper til dem. Eldstemann fikk ski på nyåret, så vi tipser nok familien om at vi trenger et par til, samt sko i riktige størrelser. Aner ikke hva minstemann skal få, det blir vel en eller annen leke og noen klær.
|
|
|
|
#110 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#111 |
|
kamerat
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Kinesiskkurs!
|
|
|
#112 |
|
ctrl+z
|
Godt oppsummert.
|
|
|
#113 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Lurer på om eldste skal få ipad mini.....hun tar hele tiden med seg min ipad på rommet om kvelden for å høre musikk på den.
|
|
|
#114 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De trenger egentlig ikke noe, og både jeg og de vet at en god del leker osv. blir tittet på i typ 20 minutter før det blir til "mer rot i huset". |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg har kjøpt en halvmeter høy "bygg din egen dinosaur" på Universum i Göteborg. Et slikt 3D - puslespill. Det skal den 8-årige jenta få. Hun elsker dinosaurer og drager. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
koko
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Vi pleier å legge oss å ganske beskjedne summer til ungene, 400,- som vi bruker på plutten i år er i øvre av det vi pleier og om frøkna får pc så sprenger vi alt vi tidligere har brukt.
|
|
|
#117 |
|
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Yngstejenta på 3 er ikke så kravstor. Ballonger sto øvers på ønskelisten
|
|
|
#118 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Vi har ikke helt bestemt ennå. Storebror ønsker seg en hel haug med bøker, Lego Mindcraft, Escape brettspill, Sims4 for PC samt flere spill for Wii U, Fatboy, laptop++. Jeg har i dag bestilt en eske med den nye Lego Mindcraft fra www.lego.com Så får vi se hva det blir mere.
|
|
|
#119 |
|
maler
|
Vi har 1000, en stor eske. Det er greit når man har 4 unger, men man _trenger_ strengt tatt ikke så mye. Jeg tenker at man fint kan kjøpe en 200-pakke og evt utvide siden.
|
|
|
#120 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Kult, hvor finner man dette?
|