|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Greide å finne meg en singlet. De fargede buksene var det igjen mye små størrelser av, eller helt rare farger. Jeg sliter litt med moten nå om dagen egentlig. Det er for mye mønster og pastellfarger. Og rare psykedeliske mønstre. Lindex reddet meg. Jeg fikk meg bl annet en tøff posete jeans til 60 kr.
![]() |
#24 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Singleter kjøper jeg som regel kun på cubus. I år har jeg kjøpt noen bukser i merket gemma og de virker greie.
![]() |
#25 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg kjøpte et kult ipad-cover der + et råfint skjørt til 49,- i går. Ellers kjøper jeg aldri noe der, verken til meg eller ungene. Skal jeg kjøpe noe til ungene som ikke er et spesielt merke så kjøper jeg klær på Lindex. Der har de mye fint og veldig ofte salgskupp.
![]() |
#27 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Påvirket av denne tråden kanskje, så dinglet jeg innom Cubus da jeg hadde et ærend i byen i dag. Jeg kjøpte Sloggi invisible, verdens beste truser, 3 for 2. Og den vanlige prisen for de trusene er endel lavere enn på Lindex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Vi kjøper alt av basic klær der. Tights, singlett, brytertrøyer, t-skjorter, gensere. Stødig kvalitet og god passform til oss.
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeans til eldstemann, de har 28/32 som sitter som støpt på han. Til meg selv har jeg kun kjøpt tights der. De andre guttene har kjøpt seg fargede bukser der.
![]() |
#30 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg kjøper veldig sjelden noe på Cubus. I dag ble det 4 bukser og en shorts til gutta. Eldste er sær på buksene og disse virket mye og gode.
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Kjøper de fargede buksene til guttungen og t-skjorter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Ingenting til meg selv,men døtrene mine på 13 og 15 kjøper endel der.
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg blir så irritert av at de alltid skal spørre om jeg trenger solkrem/mascara/sokker eller hva det nå er de har på tilbud, at jeg handler så godt som aldri der.
![]() |
![]() |
#34 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Det opplevde jeg på en annen kjedebutikk for ikke så lenge siden. Damen spurte om jeg trengte sokker, de hadde noen veldig bra i bambus. Hun kunne gå med de samme sokkene hele dagen på jobb med disse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Nei, det har ikke falt meg inn.
![]() |
![]() |
#36 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Kommer an på. Jeg har alltid ekstra skift med meg. Kommer an på hvor mye havregrøt jeg har tråkket i.
![]() |
#37 |
Retromum
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Jeg har handlet en del skinny jeans der, formen passer min kropp utmerket og de er lange i beina. Ellers har jeg handlet singleter og kosedresser (til hjemmebruk).
![]() |
#38 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?
De fleste som jobber i butikk går vel ihvertfall med sko, og er lite eksponert for havregrøt på gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva kjøper du på Cubus?Eneste grunn til at jeg evt skifter sokker på jobb, må være at de er blitt klissvåte, eller at en eller annen unge har spydd på dem.
![]() |
|
|