|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasVille i alle fall ikke hatt med noe joggesko. Reis i et par sandaler som er gode å gå i. Jeg har noen Ecco sandaler som er tursko som jeg bare reiser med sokker i sandalene når jeg drar hjemmefra om det er kjølig når jeg drar. Samme gjelder ungene. Reiser i sandaler med sokker i uansett hvor fint eller ikke fint det ser ut. Sist redigert av Elisabet : 05-06-13 kl 13:49. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg ville aldri bli sett med sokker i sandalene til et par myke bukser og hettejakke. Ikke har jeg særlig fornuftige sandaler heller.
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har så vanskelige føtter at jeg må ha joggesko hvis jeg skal gå noe særlig. Jeg synes ikke de luftige nettingmodellene er så mye varmere enn sandaler i grunnen.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har sandaler som er både fornuftige, relativt nette og veldig gode å gå i, og er villig til å bli sett i sokker-i-sandaler på fly hvis det kan spare meg for å ta med noe så stort og tungt som et par joggesko.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas
Men jeg har jo joggeskoa på beina og flipflopper i bagasjen. Og mine joggesko er virkelig ikke tunge altså. Mye lettere enn noen av sandalene mine og kan klemmes flate til å ikke være større enn sålen.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Ja, det er delvsagt en mulighet.
Sarong var smart.
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Jeg hadde nok tatt med joggesko, men endt opp med å ikke bruke dem. Sokker uten sandaler, men jeg hadde tatt av sandalene på flyet, og tatt på et par Ulvangsokker. Det er alltid med i håndbagasjen på fly.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg er verken spesielt forfengelig eller jålete, men jeg sliter med sokker i sandaler. Jeg gjør det likevel på fly, hva skal man ellers gjøre? Jeg bruker sånne "flysokker", ihvertfall på turer over 4-5 timer, de er bigrimme, men gode. Og jeg har nesten aldri med langbukse på tur, så det blir noe capribuksegreier. På kortere turer er jeg barbeint. (Men savner ofte sokkene.) Sist redigert av Hyacinth : 16-06-13 kl 09:37. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg trenger minst ett par høyhælte sko.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Ja, jeg hadde med tre par til Florida. Men brukte ikke ett eneste ett. Jeg har begynt et nytt og fornuftig liv.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, vi har med ett hver. Men vi bor ikke nødvendigvis på steder som har det tilgjengelig, og vi har såpass mange reisedager at det trengs. Saronger er også utrolig praktisk; null plass, tørker på minutter og kan legges ut hvor som helst.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har ALDRI brukt joggesko i Hellas. Og jeg har nesten alltid tatt med. Og lærer aldri. Jeg tror jeg skal stå opp 7 og jogge langs stranden, men det skjer bare ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har selvsagt med joggesko, men det er jo fordi jeg stort sett løper hver morgen (ikke akkurat klokken 7..). Jeg ville nok uansett tatt med et par sandaler som er gode å gå med, samt et litt finere par til kveldsbruk. Et par stroppekjoler, et skjørt, en shorts eller to, 2-3 bikinier, 2-3 bh'er, 7 truser, 5-6 spaghettitopper, 1-2 t-shirts, en capribukse eller tynn langbukse, en tynn cardigan, samt en hettejakke e.l. til flyturen. Treningstøy om man har tenkt å trene |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasBurpees er fælt, kombiner det med noen spensthopp og du får virkelig fart på kroppen. Vondt, enkelt og effektivt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, det er inkl. spensthopp; hopp - planke ut - evt. push-ups - planke inn - spensthopp. Du har aldri opplevd 2 minutter gå så sakte, Hyacinth. Jeg lover. Også skal du gjøre det 3 ganger.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg tok to løpeturer da jeg var i Italia. Klokken 7 om morgenen, fra stranden og opp til et castell høyt oppe. Det går jo fint, problemet er at man gjerne drikker litt vin på kvelden, og da liker jeg ikke å løpe så tidlig på morgenen som man gjerne må i varmen. (Mange tilfeller av hjerteflimmer debuterer ved hard trening dagen etter alkoholinntak.)
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Jeg foretrekker langt samtaler fremfor skandaler. I alle fall på ferie.
|
![]() |
|
|