|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har kjøpt mine Rundt i Verden (TM) i hvert fall. Nå har jeg teknisk sett aldri vært på øyhopping i Hellas, så egentlig aner jeg vel ikke hva jeg prater om.
|
|
|
#64 |
|
kamerat
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasSarong gjør sikkert mye av samme nytten, men har vel noe mindre sugeevne. Vi pleier typisk å kjøre øya rundt og bade på 10 forskjellige strender, så da er det iblant behov for å tørke av seg det verste vannet før man kler på seg igjen. :rastløs loppe: Og uansett så mååååå man jo bare bade én gang til før man går.
|
|
|
#65 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg syns så synd på de sommerkjolene som ikke får bli med til greske øyer. Og skjørtene. Og shortsene. Så det har lett for å bli fullt i kofferten. Men i år får jeg prøve å pakke lett og belage meg på litt klesvask underveis. Ryggsekk er uaktuelt, det må da virkelig være mulig å ha med koffert på de båtene? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasTynne lette kjoler tar jo ikke mye plass. Har også kjøpt et par sånne kjoler som egentlig bare er en forlenget singlet, men litt usikker på om hvordan de føles å gå med. Det som føles for lettkledd her hjemme kan føles annerledes i 30 grader traskende mellom strender og tavernaer. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg pakker bare kjoler når jeg drar til varmere strøk om sommeren. Og en cardigan som jeg som regel bare får brukt for på flyet. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas
Clas Ohlson har litt større og som ikke er dyre. De er 80x150 i alle fall. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg har kjøpt ett mikrofiberhåndkle fra Handysize og to fra Clas Ohlson. Førstnevnte er muligens bedre i kvalitet, men det er ikke spesielt lett i vekt. De fra CO veier lite.
|
|
|
#71 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Kan ikke se for meg at noen shortser blir for korte for deg, så sprek som du ser ut.
|
|
|
#72 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasTakk for tips, nå har jeg vært på Clas Ohlsson og kjøpt tre mikrofiberhåndklær i den største størrelsen. De hadde akkurat tre farger også, så da kan vi ha en farge hver. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
fri
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasHer var det mange gode tips. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJa, du sier noe. Jeg hadde også tenkt å prøve å løpe litt, men tipper det blir for varmt. Har uansett noen joggesko som veier helt minimalt som jeg kan gå med på turen ned. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasNå har jeg begynt å pakke, og jeg skal IKKE fortelle hvor mange plagg av hver sort jeg har med. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
kamerat
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasDet er jo ikke umoralsk å pakke med seg mange fine sommerkjoler, Fjonka.
|
|
|
#78 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
intro
|
Én kjole?!
|
|
|
|
#80 |
|
Off the map.
|
Jeg hadde nok tatt med joggesko, men endt opp med å ikke bruke dem. Sokker uten sandaler, men jeg hadde tatt av sandalene på flyet, og tatt på et par Ulvangsokker. Det er alltid med i håndbagasjen på fly.
|
![]() |
|
|