|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Ingen sentimentale tanker her. Nyttårsaften er en fin dag, pga samvær med gode venner, god mat og kos, men jeg har ingen videre tanker om at vi går inn i et nytt år sånn sett. Morgendagen er en ny dag, med nye muligheter, hver dag, uansett dato og årstall.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg har også klump i magen og er veldig sentimental på nyttårsaften. I år valgte vi å være hjemme, jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet å falle sammen foran en haug med folk.......
![]() |
![]() |
#4 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Har også klump i magen og har jobbet hardt for å holde masken ovenfor barna, men det er mange år siden nyttårsaften var en dag jeg gikk ut av med fred i hjertet, for å si det sånn.
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Nyttårsaften er bare en dag for meg, som en hvilken som helst annen dag egentlig.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg har ikke et så veldig følelsesladet forhold til nyttårsaften egentlig. Jeg er opptatt av at ungene skal føle at det er en festdag, at de skal ha det moro og gå nyttårsbukk, spise masse snop, ha stjerneskudd og være oppe så lenge de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Her kom og gikk kvelden uten en eneste tåre, veldig rart men så utrolig deilig. Hjelper nok å være vertinne og ha andre ting å fokusere på.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Nyttårsaften er egentlig en helt vanlig dag. Jeg er i alle fall ikke sentimental. Jeg tenker egentlig lite tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Ja. Verdens fineste morfar døde på nyttårsaften i fjor. Dagen blir ikke det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Litt småsentimental, men ikke spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg har ikke noe forhold til nyttårsaften. For min del kunne det bare vært en vanlig dag som alle andre, men for ungenes del blir det god mat, lek, godterier, stjerneskudd og fyrverkeri.
![]() |
#12 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg blir ikke bittelitt sentimental en gang. Det er igjen forskjell på i går og i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg liker nyttårsaften. Synes det er utrolig deilig å treffe venner etter en hel uke med uendelig mange familieselskaper..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Ingen klump eller tårer. Jeg liker nyttårsaften. Man kan reflektere over året som har gått, og gå inn i et nytt et med friskt mot og nye muligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Noe vemod var det ikke, ikke i år ihvertfall.. Ikke har jeg foretatt noe "regnskap" for 2012 heller, jeg satt vel mest med beina i kryss og så på klokka.
![]() |
#17 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg er grusomt sentimental hele tiden, og helt håpløs ved jul og nyttår. I går blunket jeg vekk tårer hele kvelden.
![]() |
![]() |
#18 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Ikke noe sentimentalitet å spore hos meg.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?
Samme her.
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Sentimental på nyttårsaften?Jeg blir nok litt sentimental. Jeg har bursdag også den dagen, og syns årene går så fort. Og føler av og til at jeg roter bort tiden på vondtene mine, og de tingene som ikke gir meg så mye.
![]() |
|
|