|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012
|
|
|
#22 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det muslimske nonner, eller er det for å gi pilgrimsreisen en ekstra dimensjon?
|
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Jeg tenker at akkurat i år orker jeg ikke helt å reise bort, men jeg regner med at du fikser i stand her til oss. Vi er ikke så kravstore, men jeg har fått diabetes, så jeg ønsker meg noen gode diakaker. Ellers så er det greit med ribbe på julaften, selvsagt med sprøtt svor og alskens godt tilbehør til.
|
|
|
|
#24 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Jeg tar det som en selvfølge at det er greit at jeg tar med mine fire barn, svigersønn og barnebarnet mitt (8 mndr) og kommer. Han minste trenger eget rom å sove på, men ellers krever vi lite. Eldstedatteren min liker ikke julemat, så henne kan du servere spaghetti, uten kjøttdeig. Nest eldste datteren min må få karamellpudding til dessert. Vi har ingen dyr, men en veldig plagsom nabo, så jeg tar med henne og regner med du plasserer henne i kjelleren, eller på pilegrimsreisen med de andre. Vi kommer forresten litt før jul, sånn omtrent 10.desember, for da kan jo du ta deg av resten av gaveinnkjøpene for meg. Vi lover å bare være greie og ikke gjøre veldig mye ut av oss, om du sørger for å ha en tv til hver og mat vi liker hver dag. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Tuuusen takk for invitasjonen!
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Kjære, kjære Knerten. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Hurra! Vi kommer! Tar med bikkja, den hater andre hunder og spiser katter. Ungene skal til sin far, så jeg vil helst ikke minnes på andre unger. Familien min blir kanskje med, men de bestemmer seg ca 5 minutter før, det går vel bra!? Jeg liker ikke julemat, overrask meg med noe annet!!
|
|
|
#28 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Men den kokte torsken bør vel være heeelt nykokt rett fra kjelen, har jeg ikke rett? Jeg synes også Knerten skal prøve å gi kattene krem fra boks til kveldsmat, så mye de vil, blir det litt magesjau så tar sikkert alle det med stoisk ro, ikke minst Knerten!
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Til Knerten
|
|
|
|
#30 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Så gøy og flott og artig utradisjonellt, Knerten! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Kjære Knerten! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Jeg glemte samtidsdansen. Du må for guds skyld ikke glemme samtidsdansen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Jeg (og mannen og barna selvfølgelig) kjører full egotripp denne desember og tenker tilbringe all oppkjøring til jul og selve julaften på en solseng i Egypt. Null jul og stress i år!
|
|
|
#34 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Der kom den ja!
|
|
|
#35 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Så koselig. Vi kommer. Tror jeg. Det er mulig vi må avlyse i siste sekund, men jeg regner med det går greit? Jeg tar med Mannen. Han er egentlig ganske ålreit, bare finn en stol i et hjørne og litt øl, så går det greit. Men ikke vanlig øl, da. Det må være julebrygg så klart. Jeg ringer ti minutter før polet stenger og gir beskjed om hvilken type han vil ha, det fikser du vel? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
guru advisor
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Tradisjoner. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
villende
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Svigerfamilien din kan låne dukkestuen vår. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Jeg kan ikke komme, men sender Eksen og Krisa. Vennligst noter at alle samtaler må gå på engelsk og legg inn pauser for at Eksen så kan oversette til portugisisk. Og for Guds skyld, ikke si at du kjenner meg!
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Håhåhå! Tusen takk for invitasjon, jeg gleder meg allerede! Sist redigert av Señora : 23-11-12 kl 17:58. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Velkommen til Prosecco/drensvann-fest hos Knerten julen 2012Jeg har lenge hatt et godt øye til en venninnes exmann. Og siden det går rykter om at han kommer, så tror jeg jommin jeg skal komme jeg og. Han har visst fått en ny dame siden sist, men pytt sann. Det er vel en ærlig sak om jeg legger meg etter ham? Ingen kan bli sur av det? Alle burde tåle litt konkurranse, det er ikke mitt ansvar om det blir dårlig steming av det. Jah, det tror jeg går bra.
|
![]() |
|
|