Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 07:01   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Ungene her liker leksehjelpen og jeg har inntrykk av at de synes det er en fin måte å avslutte skoledagen på. Da får de bearbeidet det de har drevet med i timene i fred og ro. Jeg er ganske sikker på at de ikke hadde hatt samme utbytte av det før skoletid. Skolen her begynner 8.15 og hadde det vært leksehjelp før skolen måtte de vel startet 7.30 eller noe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 07:36   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Når det gjelder leksehjelp så har de også her regel om at en må være med på alt eller ingenting. Jeg henvendte meg til skolen da Mazungen hadde en aktivitet som crashet med leksehjelp og fikk etter mye om og men lov og bare være med en dag.

I vår derimot, så var hun med på begge dagene, frem til det dukket opp en sak. Da droppet vi ene dagen uten at noen har sagt noe. Hva er eventuelt konsekvensene av at dere ikke deltar på alt?

Hos oss virker det som lærerene boikotter leksehjelp og legger opp ukeplan slik at det ikke er mulig å gjøre leksene på leksehjelp. De får ikke selv disponere uken slik at de får utlevertbøkene til fredags lekse på torsdag. Da er leksehjelp ferdig.

Det er leksehjelp tirsdag og onsdag, mens det er lekser til tirsdag og fredag, som sjelden kan gjøres før.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 07:43   #23
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har i grunnen ikke vært borti at kroppsøving har vært fordelt over flere dager i løpet a 12 år som lærer, og jeg har vært med på å diskutere for at leksehjelp skal legges tidlig på dagen og ikke etter endt skoledag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 07:48   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke reagert på noen av de tingene. Jeg tror faktisk at Vesla har gym over en lang økt hun også. Det er iallefall bare en gang i uken nå i femteklasse. Leksehjelp klokken 08.00 høres veldig praktisk ut syns jeg, men det er sikkert fordi jeg bruker fleksitiden til å begynne tidligst mulig på jobb.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 08:08   #25
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er OK med "oppsamlingstimer" i gym, i og med det muliggjør turer etc. På vår skole begynner de også med dusjing i 4, og det tar mye tid. De har også valgt å legge svømmingen til 4 - noe som også tar mye tid pga bussing (<- bra verb! )

Jeg synes også det er OK at leksehjelpen legges på morgenen, MEN jeg synes ikke det er OK at dere bare får skrive dere på alle timene eller ingen.

Gammel 22-08-12, 08:19   #26
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også en fjerde klassing, men aner ikke hvor mange timer som er satt av til gym. Ikke lest planen så nøye. Men de har det kun på en dag. Jeg forstår at de samler det til en dag. det tar mye tid når de skal skifte og dusje. De har annenhver uke gym og annenhver uke svømming (det går mye tid med svømming da de må busse til svømmehallen).

Er ikke bekymret for aktivitetsnivået da de har utvidet trivselsfriminutt med masse aktiviter.

Ang leksehjelp så har ikke vi benyttet oss av det. Men jeg vet at det ikke hadde fungert på morgenen for oss.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 08:23   #27
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hos oss har de også dobbeltimer 2 X 1 i gym, men dette forklares med at skolen for tiden er uten gymsal. I store deler av skoleåret blir de busset til en idrettsplass og -hall i nærheten. 3. klassing.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 08:47   #28
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må være verdens mest kompromissorienterte og fredelige person () siden jeg ikke hadde reagert på noe av dette. verden er full av ting som kanskje ikke er optimalt, men som man bare får forholde seg til, venne seg til eller tåle. Er det rart mange unge forventer at alt skal være 100 % tilrettelagt for akkurat dem til en hver tid? Jeg synes det er en viktig byggestein i veien mot voksenlivet at ikke alt er optimalt alltid, deal with it.

:glad jeg ikke er lærer:

Gammel 22-08-12, 08:50   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Skal de få noe ut av gymtimen, samt skifte før og dusje etter, nytter det i hvertfall ikke med enkelttimer. Om det er tre timer de skal ha, kan jeg ikke se at de har noe annet valg enn å legge alle på samme dag.

Ang leksehjelpen er jeg mer delt. Hva med de som tar buss til skolen? Her blir ikke pompen hentet før tidligst kvart over åtte, så det ville vært problematisk for oss.
Greit nok for de som går selv til skolen, men vanskligere for de som tar buss. Det må i såfall komme en løsning på det fra skolens side. Siden leksehjelp er en del av skolen, plikter de jo å tilrettelegge skyss til de barna det måtte gjelde.

Gammel 22-08-12, 08:52   #30
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg må være verdens mest kompromissorienterte og fredelige person () siden jeg ikke hadde reagert på noe av dette. verden er full av ting som kanskje ikke er optimalt, men som man bare får forholde seg til, venne seg til eller tåle. Er det rart mange unge forventer at alt skal være 100 % tilrettelagt for akkurat dem til en hver tid? Jeg synes det er en viktig byggestein i veien mot voksenlivet at ikke alt er optimalt alltid, deal with it.

Helt enig.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 08:53   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde stusset på leksehjelp så tidlig, da mine ikke er på skolen før 8.25, så der hadde vi gått glipp av en økt. Ut fra timeplanen ser jeg jo at det ikke er planer om det her i alle fall. Ellers har eldstemor gym 2 timer annen hver uke. De slår sammen de to klassene, og jentene har en uke, og guttene den andre. De starter samtidig med dusjing på skolen, og jeg tror det har med det å gjøre.

(og sær som jeg er så tror jeg en slik deling vil fungere finfint, da gutter og jenter kan være ganske ulike i fysisk utfoldelse, og at jenter kanskje får komme til mer da. )

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 09:14   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg hadde nok ikke reagert så sterkt jeg heller altså. Men i de tre første årene har vi ikke hatt mer enn 20 minutters lekse per uke, så da bør de justere opp mengden litt kanskje om man måtte være med på alle timene. Datteren min går der ikke for hjelpen sin del, men for å bli ferdig før hun kommer hjem.

Gammel 22-08-12, 09:22   #33
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ikke sånn at alle timeplaner alltid blir perfekte. Det er uendelig mange hensyn å ta for å få læreres timeplaner og spes ped-læreres timeplaner og faglæreres timeplaner og SFO-assistenters timeplaner og alt mulig sånt til å gå opp. Som regel har man valgt det man anså som best av de tilgjengelige alternativene, og det skulle vært noe atskillig mer graverende for at jeg skulle reagert. For å være helt ærlig hadde jeg faktisk tenkt "mother from hell" hvis jeg var rektor og STADIG fikk slike "sutremail" fra deg. Og det er rart, for her inne nikker jeg som regel til innleggene dine og er enig og oppfatter deg som en særdeles oppegående person. Er du sikker på at du ikke har en liten hang-up på å ville kontrollere skolen til minste detalj eller noe sånt?

Gammel 22-08-12, 09:25   #34
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her har jeg 5.klassing i år, og de har nå gym to dager i uka, to timer + 1 time. I 4.klasse var det kun en gang i uka, to timer. Tre timer gym en dag i uka hørtes snodig ut, men det har vel noe med plassmangel å gjøre kanskje ?
Leksehjelp på morgenen hadde jeg også reagert på, det hadde ikke fungert her hos oss. På vår skole har de mandag og onsdag etter skoletid.

Gammel 22-08-12, 09:32   #35
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 5. klassing nå hadde bare gym en dag i uka i fjor når hun gikk i 4. klasse, men da hadde de dobbelt time. Hvis det var en uke de hadde uteskoledag så utgikk gym den uka.

På vår skole så har de hatt lekehjelp både på morgen og ettermiddag tidligere, men i år har de kun på ettermiddager. De hadde veldig dårlig oppslutning på morgen leksehjelp. Hele poenget er jo at foreldrene skal sjekke og gå over lekser hjemme, og da kan de jo ikke gjøre lekser rett før skolestart. Ikke er det jo sikkert at de rekker ferdig med det de trenger å gjøre heller når det er sånn rett før skolestart og de evnt. skal ha ferdig leksene til da. Jeg har aldri meldt på mine unger på leksehjelp på morgenen av to grunner. Vi skal ha kontroll på leksene samt at jeg vil ikke at ungene må på skolen tidligere enn de må og må skyndes enda mere ut av huset for å komme grytidlig på skolen pga. leksehjelp. Hos oss kan vi velge å bruke leksehjelptilbudet bare delvis og vi skriver opp hvilke av de oppsatte dagene vi vil bruke. Men det vi har satt dem opp på må de gjennomføre og være, men vi kan endre med 1 måneds varsel enten om vi vil ha mere eller mindre leksehjelp.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 09:33   #36
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hos oss er alle KØ timene lagt til samme dag uten at jeg ser det som noe problem. Men nå har skolen Fysak hver eneste morgen i tillegg, så jeg tror det skal gå helt greit. (Hele skolen går 20 min tur hver morgen)

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 09:43   #37
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg hadde også reagert. Her (også 4. klasse) har de kroppsøving en dag i uka, men bare en vanlig skoletime. Er det vanlig å ha mer enn det, forresten?
Leksehjelp får de 3 dager i uka om de vil nå i 4. klasse, men vi står helt fritt til å velge hvor mange dager vi vil melde henne på. Og alle foregår etter skoletid.

Turbo sin klasse hadde 1 time i 1 og 2. Så i fjor ble de 2 timer,siste mandag,annen hver uke svømming.
Nå har de gym/svømming 2 siste på fredager
De begynnte å dusje etter gymmen i 3`klassen

leksehjelp vet jeg ikke noe om for det har vi bort prioritert,skulle han ha hatt det måtte jeg eller mann tatt fri fra jobb for å hente han der kl 15.Han tar vanligvis skolebuss hjem kl 14.15 og den går bare da.
Ellers må han ta buss til sentum sitte der til 16.30 eller jeg er ferdig,som ostet 15.30 for så å plukke han opp i sentrum.

Gammel 22-08-12, 12:46   #38
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

FP altså, what to do without it

La oss bare si at e-posten fikk et helt annet formål en den i utgangspunktet hadde.

Men la meg bare forklare hvorfor jeg er synes leksehjelp klokken 0800 er dumt. Det er et problem på skolen at leksehjelpen (med lærere) nesten utelukkende benyttes av resurssterke elever. Ergo, formålet med hele ordningen med å tilby hjelp til de som trenger det mest blir bare en vits rett og slett. På en skole med så store sosiale forskjeller blant elevene som det er på vår, synes det nærmest blir tragikomisk når skolen er med på å forsterke disse forskjellene ved å lage et opplegg som definitivt ikke er for alle. Det å «møte presist» er et annet stort problem skolen sliter med, og det er dessverre en spesifikk elevgruppe som er overrepresentert når det gjelder dette. Så hvis skolen ønsker å gjøre noe med at leksehjelpen blir mer tilgjengelig for de den i utgangspunktet var ment for, blir det helt feil å tilby ordningen på et slikt tidspunkt. Da må de i det minste gjøre det mulig å velge dager / timer, og ikke lage et enten / eller opplegg.

Men igjen, jeg ga bare tilbakemelding på nettopp dette siden det har blitt tatt opp flere ganger tidligere ( at de ønsker å nå flere). Det er jo i utgangspunktet fint for min «flinke pike» at hun og venninnene hennes skal få nok et år med 3 timer ekstraundervisning med lærere alene, men det er ikke «meg og mitt» jeg er opptatt av i denne sammenhengen, faktisk.

Når det gjelder gym så ser jeg jo absolutt at det sikkert har sammenheng med at de skal dusje og de skal vel også ha patetiske 10 svømmetimer ila året. Det betyr at de må gå til en annen skole, så det har sikkert sammenheng med dette. Så jeg lot det ligge, etter å ha lest tråden og revurdert.

Så er det jo slik at det største problemet mitt at de også i 4 klasse har halve dagen med TIEY undervisning. Her går skolen vekk fra hva de tidligere har sagt, og det vet jeg at jeg ikke er alene om å ha problemer med. Men det tar jeg i en annen tråd siden det er ganske så spesifikt.

Siste ord blir at både rektor og assisterende rektor hele tiden minner oss på at de vil ha tilbakemeldinger fra foreldre, ris og ros. Jeg gir begge deler!

Takk igjen for alle innspill i tråden.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 13:47   #39
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

TIEY?

:flau over å sitte i FAU styre,sammarbeidsutvalget og miljøutvaglget å ikke vite hva du snakker om:

Gammel 22-08-12, 13:58   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du det er problematisk at halve dagen er TIEY? Jeg synes det er bare supert jeg. Jeg mener å huske fra snuppas timeplan at de har TIEY i norsk mandag, onsdag og fredag og TIEY i matte på torsdag samt vanlige mattetimer på tirsdag (som jeg skulle ønske at var TIEY de også). TIEY fungerer utrolig godt i basisfagene på vår skole, og det er jo fremdeles halve dagen igjen til å dekke de andre fagene.

Honda: TIEY er et undervisningsopplegg som brukes en del, særlig i Oslo Øst. Så det er ikke så rart at du ikke kjenner til dette hvis skolen din ikke bruker det. Det består i at klassen deles inn i nivådelte grupper slik at alle grupper får undervisning på sitt nivå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.