Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kilimanjaro?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-12, 23:19   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kilimanjaro?

En uoppnåelig drøm, eller noe jeg klarer å gjennomføre?

Jeg har i mange år hatt en drøm om å dra på tur til Kilimanjaro. Ikke nødvendigvis for å nå toppen, men jeg synes selve turen virker fantastisk. Denne drømmen har jeg holdt ganske for meg selv.

Jeg har etterhvert fortalt kjæresten om denne drømmen, og han kunne gjerne tenkt seg dette sammen med meg. Tidsperspektivet er vel om 1-2 år. Jeg har helt ok fysikk, er ikke kjapp, men kan gå langt. Kjapp er ikke lurt på fjellet der, så det er jo greit. Kjæresten er bedre trent enn meg, men ingen vet hvordan vi reagerer på høyden.

Noen her som har vært på Kilimanjaro? Kommet seg til toppen uten høydesyke? Hvilken turoperatør anbefaler du?

Ja, jeg vil vite alt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.