|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg er også vant til at man havner i grupper når det er større middagsselskap, enten det nå skyldes røykere eller ikke. og jeg synes det er uproblematisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk som røyker blir bedt på noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
By the Sea
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lag
Det er alltid på kjøkkenet det skjer!
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagDet er mange år siden jeg røkte, men jeg havner stadig sammen de "usosiale røykerne". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
frakoblet
|
![]() |
#33 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg festrøyker, men blir sjelden sittende ute/der det er lov å røyke. Men er det sommer og fint vær er det ganske naturlig om folk blir sittende ute da,røykere eller ei.
![]() |
#34 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg røyker og ja jeg går ut og tar meg en røyk i bryllup o.l.
![]() |
#35 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagGreia er jo ikke at det er fobudt eller uhøflig å "dele seg opp", det jeg reagerer på er at røykergruppa blir en slags utbrytergjeng som holder seg for seg selv, nettopp fordi de ikke mingler, men sitter sammen, røyker, drikker og snakker. Ikke at de nekter andre å sette seg der eller snakke med de, altså.
![]() |
#37 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Det er forskjell på fest og selskap tenker jeg. Nå har vi de siste årene hatt store fester ute og her ikke vært plaget med deling av gjestene. Har vi fest inne er det ikke så mange gjester at noen blir sittende ute eller inne.
![]() |
#38 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg synes det er irriterende at jeg må velge mellom å |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ringskrømt
|
Ja, det er det jeg også tenker. Selv om det var sommer blir det kjøligere på kveldene, og jeg synes det blir helt merkelig om bruden skal måtte kle på seg og gå ut for å være med gjestene sine.
![]() |
#40 |
Stiv
|
![]() Sv: Usosiale røykere i festlige lagJeg røyker ikke, men havner ofte utenfor sammen med røykerne alikevel. Jeg er ikke noen stor danseløve, og på fest blir det som oftest mye prating. Jeg finner folk der de er, enten det er på kjøkkenet eller utenfor. At man må hente inn folk til en kakeoppskjæring i et bryllup synes jeg ikke er rart i det hele tatt, det er vanskelig for 50-100 gjester til enhver tid å vite når det skal skje noe. Jeg synes det er helt kurant å være et annet sted enn f eks ved kakebordet, for så å bli "innkalt" når begivenheten starter. Da er det også en selvfølge at man kommer.
![]() |
![]() |
|
|