|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg liker også å være fullt lastet opp med alt av mat før helgen. Det gjør meg ikke så mye om vi er tom for gulost og egg på onsdagen, liksom, men i helga skal det være fullt opp.
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?
Den ved Palmen.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Eg handler som regel mandag ettermiddag eller tirsdag, og så fyller me på på fredag/lørdag. Eg likar å starta veka med ny mat eg, og i helga går me på butikken uansett for å kjøpa brus og snop. Det har me ikkje i hus i vekene. Men så klarer eg sjelden å få med meg alt på handlelista uansett, og det har ikkje noko med utvalget på butikken å gjer.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi gjør det fredag formiddag, så får vi handlet inn det gode vi skal spise i helgen og slipepr å sikle på det hele uka.
![]() |
![]() |
#25 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg gjør det den dagen jeg har ungefri, og det er nå mandag. Litt dumt, for de er jo rimelig skrapa for en del ting.
![]() |
![]() |
#26 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg foretrekker å handle mandags kveld, men har også merket at utvalget er elendig da |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Handler nå fast 2 ganger i uken, mandag og fredag, tidligere ukehandlet jeg på torsdager. Liker bedre å planlegge og å handle inn til helg og ukedager hver for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi ukeshandler på tirsdags kveld (etter 19). Da er det rolig og hyllene har blitt fylt opp igjen etter helga. Handler på Obs!
![]() |
#29 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Fredag, Rema 1000. Må handle da fordi godteriet blir spist opp om vi handler det tidlig i uka. Og de pleier aldri å være tomme for noe da i hvert fall.
![]() |
#30 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Dere er så strukturerte.
![]() |
#32 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Torsdag, for da har jeg fridag og ungene er på skole og i bhg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Fredag kveld er ukas fineste kosekveld hjemme hos oss. Skulle nok tatt seg ut om jeg hadde handlet da.
![]() |
#35 |
Er frisk!
|
Nei, vi kjører rett i butikken og handler etter barnehagen. Da er vi hjemme litt over fire, stabler inn og halv fem begynner kosen :-)
![]() |
#36 |
En som trener
|
Nei, kanskje ikke så mye, men det er allikevel omvei for meg når jeg skal hente eldste på skolen først, for da svinger jeg oppover mye før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Onsdag ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi ukehandler på lørdagen. Jeg vet ikke om det nødvendigvis er den beste dagen, men det passer best for oss. Jeg liker ikke så godt å ta ut om ettermiddagene, og jeg er litt avhengig av å ha med gubben når jeg skal handle mye. Så på lørdags morgen prøver jeg å planlegge ukemenyen for kommende uke, og siden vi uansett står opp tidlig her, så er vi i butikken før det blir mye folk.
![]() |
![]() |
#39 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|