|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?
Den ved Palmen.
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Nei, kanskje ikke så mye, men det er allikevel omvei for meg når jeg skal hente eldste på skolen først, for da svinger jeg oppover mye før. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Onsdag ettermiddag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ah, så klart. Da ville jeg i tilfelle kjørt øvre vei forbi vår skole og ned igjen, der er det i hvert fall ikke kø.
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg har dårlig erfaring med å handle på OBS etter kl 16, spesielt om man skal ha noe av det som er på tilbud. Det er så godt som halvparten av gangene tomt.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi gjør det på mandag kveld, på Rema. Men har samme problem som du har opplevd, det kan være litt utplukket. Likevel greier vi ikke helt slutte med det, for det passer så greit, da supplerer vi bare litt til helgen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Fredag kveld er faktisk et ok tidspunkt, men da vil jeg helst gjøre andre ting. Ellers foretrekker jeg torsdag kveld. Men alt går, bare ikke mandag. Tirsdag formiddag er av en eller annen grunn et grusomt tidspunkt på obs lade, jeg tror det må være det mest brukte tidspunktet på dagtid. Det er sinnsykt fullt i butikken da.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg liker også å være fullt lastet opp med alt av mat før helgen. Det gjør meg ikke så mye om vi er tom for gulost og egg på onsdagen, liksom, men i helga skal det være fullt opp.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Eg handler som regel mandag ettermiddag eller tirsdag, og så fyller me på på fredag/lørdag. Eg likar å starta veka med ny mat eg, og i helga går me på butikken uansett for å kjøpa brus og snop. Det har me ikkje i hus i vekene. Men så klarer eg sjelden å få med meg alt på handlelista uansett, og det har ikkje noko med utvalget på butikken å gjer.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi gjør det fredag formiddag, så får vi handlet inn det gode vi skal spise i helgen og slipepr å sikle på det hele uka.
|
|
|
|
#13 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi ukeshandler på tirsdags kveld (etter 19). Da er det rolig og hyllene har blitt fylt opp igjen etter helga. Handler på Obs!
|
|
|
#14 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Dere er så strukturerte.
|
|
|
#15 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Torsdag, for da har jeg fridag og ungene er på skole og i bhg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Fredag, Rema 1000. Må handle da fordi godteriet blir spist opp om vi handler det tidlig i uka. Og de pleier aldri å være tomme for noe da i hvert fall.
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Fredag kveld er ukas fineste kosekveld hjemme hos oss. Skulle nok tatt seg ut om jeg hadde handlet da.
|
|
|
#19 |
|
Er frisk!
|
Nei, vi kjører rett i butikken og handler etter barnehagen. Da er vi hjemme litt over fire, stabler inn og halv fem begynner kosen :-)
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi ukehandler på lørdagen. Jeg vet ikke om det nødvendigvis er den beste dagen, men det passer best for oss. Jeg liker ikke så godt å ta ut om ettermiddagene, og jeg er litt avhengig av å ha med gubben når jeg skal handle mye. Så på lørdags morgen prøver jeg å planlegge ukemenyen for kommende uke, og siden vi uansett står opp tidlig her, så er vi i butikken før det blir mye folk.
|
|
![]() |
|
|