|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Den fenget ikke meg på samme måte som veldig mange andre av de animerte Disney-filmene,vet ikke hva det er med den filmen som gjør det,for jeg kan godt se de fleste andre en trillion ganger,men den der "ga" meg liksom ingenting. Jeg hadde veldig høye forventninger på forhånd,vi hadde sett reklamen på Disneychannel ørtogfjørti ganger,men jeg synes bare den ikke var så bra som alle de andre,av en eller annen grunn. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Snikende tiger
|
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Tigerungen elsker den ihvertfall, og vi hører ofte på soundtracken både hjemme og når vi er i bilen. Alt er Rapunzel. Da vi var i Disneyland i sommer skulle hun få velge seg en gave, og gikk ut med en Rapunzel-Barbie. Litt senere skulle hun få en Build-a-Bearbamse, og hun valgte Rapunzelkjole til den. Hun skal ha hår ned til føttene, så hun kan flette det og sette blomster i det som Rapunzel. Eneste som irriterer meg grønn er de norske stemmene. Jeg takler både Marion Ravn og Christian Ingebrigtsen svært dårlig, så ofte blir det til at vi ser den på engelsk hvis jeg skal se den med Tigerungen.
|
|
|
#23 |
|
Ringskrømt
|
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Det er min favoritt også. Jeg har sett den på kino og flere ganger på DVD, og jeg elsker sangene, historien og ikke minst hesten, Maximus!
|
|
|
#27 |
|
Snikende tiger
|
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Jeg skulle til å skrive at det stemmer jo i forhold til Snehvit og Tornerose, men når jeg tenker etter får vi jo aldri se håret til damene der...
|
|
|
#28 |
|
Hertuginne
|
Sv: "Tangled" (To på rømmen)
Jeg høyner med Barbie - Svanesjøen og Barbie - Nøtteknekkern. Snakk om å drepe noe så vakkert som de to balettene.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Jo takk, vi har dem også. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tangled" (To på rømmen)...
|
|
|
#31 |
|
Audacious
|
Sommeren Plutten ble tre måtte han se Barbie - Nøtteknekkern hver kveld.
|
|
|
#32 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Mini elsker Tangled. Hun har satt sammen alle crazybåndene sine til en lang remse, bindt den fast til en hårstrikk, og står på verandaen og heiser "håret" ned. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Vi elsker Tangeled.
|
|
|
|
#35 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Maximus er en helt fantastisk karakter!
|
|
|
|
#36 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tangled" (To på rømmen)Jeg lurer på om tittelen har noe med Disneys guttekompleks å gjøre. Prinsessen og frosken fikk nemlig svært dårlige guttebesøkstall, og dem som kan dette mente at det hadde med hva tittelen sa. Tangled hadde nemlig Rapunzel som arbeidstittel, siden det er den siste prinsessefilmen fra Disneys side (vi får nå se...) og skulle følge i rekken etter Tornerose osv. Men i redsel for å skremme bort guttene fant de i siste liten en ny tittel. De norske oversetterne tok den enda lengre - når filmen heter To på rømmen kommer sihihikkert guttene løpende. Eller ikke. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
A friend with benefits
|
Den Barbie-filmen er jævlig. J æ v l i g.
Han er helt sinnsykt fantastisk!
|
|
|
#39 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Ja!
|
|
|
#40 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Skulle ikke forundre meg om dette stemmer.
|
![]() |
|
|