Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nazar vs ving?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-11, 21:22   #21
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Her kan lese om Sunving Inclusive

http://www.ving.no/sunwing/inclusive

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 21:37   #22
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Var på Sunwing Alcudia nå i sommer og hvis jeg husker riktig så er det is med i all inclusive. Kuleis.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:34   #23
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

På sunwing resort i cala bona mallorca var alt vi kunne ønske inkludert i all inclusive. Også is og slush og denslags.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 01:04   #24
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Nå var det faktisk slik at det var svært lite som var positivt med denne ferien også da. Denne anmeldelsen ble også sendt som en klage til Nazar, og da tenkte jeg det var greit å ta med alt som vi var misfornøyd med. Når de reklamerer med 5 stjerner og at absolutt alt av mat og drikke er inkludert, så er det faktisk en stor skuffelse å oppleve at dette ikke stemmer og at det i realiteten er både skittent og overpriset.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 10:37   #25
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Men nå er jo du kronisk irritert Barbarella* viser til under nicket ditt*

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 10:53   #26
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Men nå er jo du kronisk irritert Barbarella* viser til under nicket ditt*

Haha, joda. Men dette er første gangen vi har vært misfornøyd med en ferie. Vi reiste fem familier sammen, hvorav to familier hadde vært der i 2010 og var så godt fornøyd at vi andre valgte å bli med året etter. De familiene som hadde vært der året før var også sjokkert over hvor dårlig tilbudet var blitt, og de sendte også klage da de kom hjem. Så akkurat denne gangen vil jeg ikke ha på meg at jeg har vært vrang, altså.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 10:59   #27
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Haha, joda. Men dette er første gangen vi har vært misfornøyd med en ferie. Vi reiste fem familier sammen, hvorav to familier hadde vært der i 2010 og var så godt fornøyd at vi andre valgte å bli med året etter. De familiene som hadde vært der året før var også sjokkert over hvor dårlig tilbudet var blitt, og de sendte også klage da de kom hjem. Så akkurat denne gangen vil jeg ikke ha på meg at jeg har vært vrang, altså.

Jeg har skjønt det at noe har skjedd der mellom 2010 (når vi var der) og 2011. Håper virkelig de har fått tilbake standarden som var i 2010, for det var virkelig bra! Jeg har selv akkurat bestilt ny tur med Nazar, men til en annen plass. Må jo variere litt.
Måtte bare "mobbe" deg litt når jeg så hva som stod under nicket ditt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 13:07   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Kjipt med kjipe ferieopplevelser man har betalt dyrt for, men det får nå være måte på hva man skal sutre over også. Jeg har litt problemer med å ta det helt seriøst når det blir så ekstremt og absolutt ingenting er bra nok og alt bare er bæsj.

Jeg synes også det er litt rart at det var noe feil med absolutt alt her.
Vi var der i høstferien 2010 og hadde det helt supert.
Ang vask så gikk det rengjøringspersonale rundt hele dagen og vasket på de mange toalettene og alt var superrent da vi var der.
Rommet vårt var rent og pent og de vasket og ryddet der hver dag. Vi fikk rene håndkler hver dag og badet/toalettet ble vasket hver dag.
For å få nye håndkler til stranden så er man nødt til å gjøre en innsats selv for å bytte. Det stor åpningstider på vognen så da må man jo klare å forholde seg til det! Sånn er det med åpningstider! Vi gikk dit på morgenen og byttet og det fungerte fint. Noen dager byttet vi på vei hjem fra stranden.
Pesonale gikk rundt og tømte søppel og ryddet bord og området hele tiden så vi opplevde ikke noe skittent på den uken.
Ang maten så var det riktignok kyllingrett hver kveld med det stod personale ute og grillet kjøtt hver eneste kveld som man kunne få fra.
Mine barn spiser det meste og de spiste variert hver eneste dag, både til lunch og middag. Og vi byttet på med å spise fra de forskjellige snackbarene og valgte litt forskjelig hver dag sånn at maten ikke ble ensformig.
Akkurat innskjekkinen kan jeg være enig i at tok litt tid. De var kun to som stod bak disken og vi kom med 3 busser, men de fikk inn en sjef, virket det som og da gikk det unna. Helt greit.
Vi drar gjerne tilbake men vi liker å dra forskjellige steder. Men det var supert å være der i høstferien og bade i havet i lunka vann, 27 grader så vi kommer nok til å huske på stedet en annen høstferie men vil nok neste gang prøve et anlegg med flere sklier for barna.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 13:09   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.949
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Jeg har hørt flere som klager på Nazar sine anlegg, så vi endte med å bestille reise gjennom Star tour isteden.
Ving har vi aldri reist med.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 14:50   #30
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

For å få nye håndkler til stranden så er man nødt til å gjøre en innsats selv for å bytte. Det stor åpningstider på vognen så da må man jo klare å forholde seg til det! Sånn er det med åpningstider! Vi gikk dit på morgenen og byttet og det fungerte fint. Noen dager byttet vi på vei hjem fra stranden.

Joda, om det bare hadde vært åpent når det sto at det skulle være det så hadde jo det gått veldig fint. Det samme gjaldt kebaben på stranden, det sto at det skulle være fire dager i uken, og når vi kom for å hente hadde de bare vannmelon å tilby. Jeg klarer helt fint å forholde meg til åpningstider, om hotellet klarer å holde dem.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:33   #31
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.119
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Jeg må signere GinaK her, vi har vært på Pegasos 2 ganger hhv 2006 og 2008.

Vi hadde ingen problemer med å ta oss til Side sentrum på kveldene, dette kostet da maks 50,- med taxi som stod utenfor hotellet hele tiden, samt at vi dro til nabobyen som lå 5 minutter unna i taxi (altså mot Alanya). Fordelen med den byen er at det er lite turister og stor bazar, veldig mye roligere og mye god mat.

2 uker med All Inclusive mat og underholdning kan bli litt overkill uavhengig av hvilket selskap du reiser med, så muligheten for å spise andre steder kan være lurt å holde åpent.

Mitt generelle inntrykk er at alle store chartersentre ligger litt utenfor sentrum, men nå har ikke jeg vært på veldig mange av disse, så jeg skal ikke påstå at dette er tilfellet overralt, men der vi har vært er det mitt inntrykk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:43   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.119
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Er det Manavgat du tenker på?

Det var det ja.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 07:22   #33
neitakk02
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1
neitakk02 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Vi reiste til Pegasos Resort i Incekum Tyrkia med Nazar i 2011. Vi hadde bestilt rom med havutsikt. Rommet vi fikk var med det som kanskje kan kalles begrenset havutsikt. Det gikk å se havet fra den ene enden mellom søylene det var 20 cm avstand mellom. Balkongen var ca. 2,5m x 1m... Det var umennesklig å være der på kveldstid da det var fullt med mygg grunnet lite trekk på balkongen. Vaskedamen lot også balkongdøren stå åpen etter rengjøring slik at rommet ble fylt med mygg. Rommet vårt var i 5. etasje og heisen virket ikke. Det fantes heis i andre enden av bygget, men da ble det like langt å bare ta trappene.

Vi var flere ganger å så etter folk fra Nazar de klokkeslettene som stod i permen. Da vi omsider kunne finne de skulle de se hva som kunne gjøres.

Det gikk 2 dager før vi fikk nytt rom. Da uten havutsikt i det hele tatt. Men heldigvis i den enden heisen virket i.

Dagen før avreise gikk vi for å sjekke når bussen skulle komme for å ta oss til flyplassen. Da var det arket med oversikten tatt bort å hotellpersonalet snakket dårlig engelsk så der var det lite hjelp å få.

Vi klaget når vi kom hjem, men fikk da beskjed om at vi hadde kjøpt reisen til redusert pris (tilbud) så de kunne ikke gjøre noe med det............!

Nazar Nordic er IKKE å anbefale.

Maten var heller ikke noe å skryte av. Kaldt vann var forresten ikke å få tak i på hotellet.

Dårlig rengjøring av rom, dårlig dusj, dårlig utvalg av mat. Det ble skiftet på sengen vår en gang i uken. Det ble faktisk ikke rengjort hver dag og det var ikke alltid vi fikk vann som vi skulle. Kjenner igjen mye her:
http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...ean_Coast.html

Underholdningen for barn var for det meste på andre språk enn norsk.

Vi fikk dårlig erfaring med NAZAR Nordic.

neitakk02 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 09:01   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Vi var på Pegasos World gjennom Nazar i juni i år, og var særdeles misfornøyd. Jeg har lagt ut en anmeldelse her, hvis du vil lese:

http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...ean_Coast.html

Vi har aldri vært der, men en familie vi har reist på flere turer med var der i sommer. Aldri, aldri mer sier de, og jeg ser at du har påpekt omtrent det samme som de opplevde. De er vandt med å reise på sunwing anlegg, og dette her var noe helt, helt annet visstnok.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 09:37   #35
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Gutta og jeg har reist med Nazar 2 ganger. Ene gangen til Pegasus Resort (2010) og i fjor der de har Aqua fantacy ved siden av. Husker ikke hva det heter på sittende fot. Vi har hatt god plass og rommene har blitt vasket hver dag.
Stor variasjon når det gjaldt mat også, men vi har bare hvert der en uke da.
Innsjekkingen har gått greit, forventer ikke at de skal få unna et busslass med mennesker på 5 minutter.

Jeg har ingen problemer med å anbefale Nazar i alle fall.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 10:02   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.975
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Mams, det hotellet dere var på sist, var det det som hadde mange sklier? VAr det så bra som det ser ut på bildene, skliene altså?
Var standarden like bra på det hotellet som Pegasos World?

Det ser veldig fint ut på nett men virket for uoversiktlig for oss, da vi dro i 2010. Lar ikke barna løpe fritt rundt enda men gutta blir jo større. Kanskje dette kan være et alternativ en høstferie igjen... Gøy med sklier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 12:02   #37
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Jeg holder en knapp på Star Tour jeg altså. Gode, gamle. Vi dro med dem senest ifjor høst. Fantastisk!

Tyrkiareiser er også bra, men de lider litt av lave budsjetter.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 12:13   #38
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Vi har i allefall opplevd å bli veldig,veldig dårlig behandlet av Ving.
Trist, da det hadde kostet dem veldig lite innsats å ordne opp.

Det er vel "rusk" i systemet hos de fleste turoperatørene. Tror ikke nødvendigvis Nazar er verre enn andre.

Derimot har jeg inntrykk av at Tyrkia generelt innebærer lavere standard enn flere av charterdestinasjoner med lengre erfaring med den type turisme.

Tyrkia var bare fælt i mine øyne. Skal ALDRI tilbake til det landet.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 12:25   #39
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.745
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Vi reiste med Nazar i sommer, til Pegasos World.
Vi hadde det helt topp. Rommet var stort og fint. Håndklær hentet vi stort sett selv i spa avdelingen, og personalet var blide og hyggelige.
Maten var helt grei. Og renholdet også.

Ikke alltid det var kald drikke overalt, men det forventet vi heller ikke. Vi visste at vi reiste midt i høysesongen, og at vi følgelig ikke var alene på hotellet.
Jeg tror dette handler endel om forventninger også. Når det er mange tusen mennesker på samme sted til samme tid, så må man regne med litt svinn tenker jeg da. Ikke alltid de kan klare å holde all drikken kald.

Vi tok alltid med oss flasker med vann opp på rommet, og la i kjøleskapet der. Da visste vi at vi alltid hadde kald drikke tilgjengelig.
Bassngene var jo bare helt fantastiske.
Jeg kan absolutt anbefale å reise med de. Men kanskje ikke midt i fellesferien. Det er for varmt.

Og is showet i Side må man bare få med seg. Snuppa var helt fasinert.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:15   #40
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Vi reiste også med Nazar til Pegasos World i sommer, eller det vil si i slutten av august. Hadde en helt fantastisk ferie!
Vi hadde et stort og fint rom, rengjøring og nye glass på rommet hver dag. Sengene ble skiftet på og rene håndklær fikk vi hver dag.
God og varierende mat, forskjellige tema enkelte dager- fokus på sjømat f.eks.

Vi hadde ikke problemer med å finne kald drikke. Men var som Bloppy, flinke til å ta med oss flasker opp på rommet.
Stranden var fin og ren, basseng området også. Vi snakket om det da vi var der at vi var litt imponerte over at de faktisk greide å holde det så fint og ryddig hele tiden. For det var slik vi opplevde det, rent og fint.
Bassenget var perfekt for en liten frøken på snart to og en liten mann på fem.

Nå var jo ikke vi der i høysesongen, men like etter skolestarten her hjemme. Det var en del folk der da også, men akkurat passe slik at man ikke fikk opplevelsen av å hele tiden stå i kø.
Planen er å dra dit igjen til sommeren. Så med andre ord- anbefales!

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no