Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nazar vs ving?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 14:07   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nazar vs ving?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Kjipt med kjipe ferieopplevelser man har betalt dyrt for, men det får nå være måte på hva man skal sutre over også. Jeg har litt problemer med å ta det helt seriøst når det blir så ekstremt og absolutt ingenting er bra nok og alt bare er bæsj.

Jeg synes også det er litt rart at det var noe feil med absolutt alt her.
Vi var der i høstferien 2010 og hadde det helt supert.
Ang vask så gikk det rengjøringspersonale rundt hele dagen og vasket på de mange toalettene og alt var superrent da vi var der.
Rommet vårt var rent og pent og de vasket og ryddet der hver dag. Vi fikk rene håndkler hver dag og badet/toalettet ble vasket hver dag.
For å få nye håndkler til stranden så er man nødt til å gjøre en innsats selv for å bytte. Det stor åpningstider på vognen så da må man jo klare å forholde seg til det! Sånn er det med åpningstider! Vi gikk dit på morgenen og byttet og det fungerte fint. Noen dager byttet vi på vei hjem fra stranden.
Pesonale gikk rundt og tømte søppel og ryddet bord og området hele tiden så vi opplevde ikke noe skittent på den uken.
Ang maten så var det riktignok kyllingrett hver kveld med det stod personale ute og grillet kjøtt hver eneste kveld som man kunne få fra.
Mine barn spiser det meste og de spiste variert hver eneste dag, både til lunch og middag. Og vi byttet på med å spise fra de forskjellige snackbarene og valgte litt forskjelig hver dag sånn at maten ikke ble ensformig.
Akkurat innskjekkinen kan jeg være enig i at tok litt tid. De var kun to som stod bak disken og vi kom med 3 busser, men de fikk inn en sjef, virket det som og da gikk det unna. Helt greit.
Vi drar gjerne tilbake men vi liker å dra forskjellige steder. Men det var supert å være der i høstferien og bade i havet i lunka vann, 27 grader så vi kommer nok til å huske på stedet en annen høstferie men vil nok neste gang prøve et anlegg med flere sklier for barna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.