|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
De aller fleste kjøper kaffe på den nærmeste sjappa. Kaffen kommer jo helt an på baristaen. Syns du virkelig kaffe fra Starbucks er god uansett, eller er det fordi det føles kult og eksotisk og amerikansk å drikke den?
![]() |
#22 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har aldri hørt om Starbucks før jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg ville mye heller hatt Kaffebrenneriet på Gardermoen. Starbucks er ikke særlig god kaffe (skuffende dårlig, faktisk). Det blir som å juble for at McDonalds etablerer seg.
![]() |
#24 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Først tenkte jeg jippi, men så ble jeg litt mere hmm. Det er jo det som er litt stas med å reise over dammen da, nemmlig å gå på alle disse stedene som ikke finnes her. Jeg liker Starbucks rett og slett fordi den minner meg om min tid i USA, gode minner |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Meh. Overpriset, overhypet og overbrent kaffe. Kaffebønna har mye bedre kaffe synes jeg. I tillegg synes jeg det er trist om de skviser ut små og gode kaffebarer kun fordi de selger på hypen, og liker ikke heller ikke at verden blir så himla homogen med samme butikker og kaféer og hoteller over alt.
![]() |
#26 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Greit at de kommer til Norge, men håper ikke de tar over og utkonkurrerer mange av de gode kaffebarene som allerede finnes her.
![]() |
#27 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Sola flyplass kunne forresten godt ha fått seg en Starbucks. Vondere kaffe skal man lete lenge etter, og dyrt var det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
..og for de som synes en Venti Mocca Frappucino er en av de største lykkene her i verden |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Starbucks har en del alternative smaker på iskaffene sine. I tillegg har de et rikholdig utvalg av muffins.
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
koko
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har heller ikke skjønt hva som er stas med Starbucks, bortsett fra at det sikkert er litt eksotisk og festlig. Kaffen der er ikke vond, for all del, men noen stor opplevelse er det ikke. (Eller jo, den kan være vond når de insisterer på å putte så jækla med sukker og sirup oppi. Da ramler jeg av lasset.)
![]() |
#32 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg synes det er fint at det kommer noe nytt og spennende på GARDERMOEN - for maken til kjedelig utvalg, dårlig kaffe og høye priser skal man lete lenge etter! Kanskje det da går an å få tak i en nogenlunde god kaffe og noe godt og kjapt å få med seg på vei ut til morgenflyet som gjør det LITT hyggeligere de gangene man står opp før sola og må på jobb et annet sted..........
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg er enig i at Starbucks har endel gøyale kaffer, men mange av de samme greiene kan man da få andre steder også. For egen del får jeg brekningsfornemmelser av noe som helst søtt i kaffen, men kjøper heller aldri svart kaffe ute. Jeg syns det er bedre som kunde å presse på at de kaffebarene man allerede har får større bredde i utvalget, enn å ønske velkommen en strømlinjeformet, amerikansk kjede. Som Java sa, det er som å juble for McDonalds.
![]() |
#34 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Ungene elsker frappucino'en og jeg synes latte'en er ok. Og chicken ceacar wrapen deres er god, så jeg er vel positiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
kamerat
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!De har faktisk god kaffe på Gardermoen nå. Kaffen på Caffè Ritazza med en gang du kommer gjennom sikkerhetskontrollen, er ganske konsistent god, synes jeg.
![]() |
#36 |
Bedreviter
|
God kaffe på Ritazza, og salat med godt utvalg på kafeen like ved. Jeg synes Gardermoen har blitt en av de bedre flyplassene å tilbringe en dag på, jeg for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Textrovert
|
Pumpkin Latte, for eksempel.
![]() |
#40 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Starbucks på flyplasser er fint, men nå fikk jeg lyst på Dromedarkaffe, og det tenker jeg gjøre noe med.
![]() |
![]() |
|
|