|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg syns ikke det er noe å juble over at man får enda en format franchise-kjede til landet, som bidrar til å gjøre verden mer kjedelig.
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
De som virkelig liker kaffe er jo ikke så mange da, hvis vi ser på salgstallene til Starbucks. Jeg liker virkelig kaffen fra Starbucks, men det kan jo være fordi jeg bruker den brune væsken til å farge melken med, og drikker den ikke ren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
De aller fleste kjøper kaffe på den nærmeste sjappa. Kaffen kommer jo helt an på baristaen. Syns du virkelig kaffe fra Starbucks er god uansett, eller er det fordi det føles kult og eksotisk og amerikansk å drikke den?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har heller ikke skjønt hva som er stas med Starbucks, bortsett fra at det sikkert er litt eksotisk og festlig. Kaffen der er ikke vond, for all del, men noen stor opplevelse er det ikke. (Eller jo, den kan være vond når de insisterer på å putte så jækla med sukker og sirup oppi. Da ramler jeg av lasset.)
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
..og for de som synes en Venti Mocca Frappucino er en av de største lykkene her i verden |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
Oh yes. Jeg la en gang en reise via Shiphol fremfor annen hub utelukkende for å drikke Frappuccino.
![]() |
![]() |
|
|