Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 15:22   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

noen burde kjøpe seg skjermbeskytter.
Et "Invisible Shield". Finnes på din nærmeste dealer av telefoner og duppeditter.

Gammel 06-04-11, 15:23   #22
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

noen burde kjøpe seg skjermbeskytter.

Jammen noen hadde gjort det! En sånn dyr en som skulle holde gjennom jordens undergang. Humpf.

Gammel 06-04-11, 17:51   #23
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

HTC Incredible S, selvsagt.

Den er nettopp kommet i salg, og mannen i mitt liv er i hvert fall veldig fornøyd. Han er over snittet opptatt av telefoni.

Min far som driver med app-utvikling og testing har, eh, nei jeg tror han bare har fått seg en Iphone, faktisk. Jeg synes jeg så en android på kjøkkenet, men usikker på hvem sin og hva.
Han liker i hvert fall ikke iPhonen, og har fortsatt Nokia-en i lommen som han bruker til å ringe med. :gammel vane osv:

Smart-telefoner er nok ikke de beste telefonene; telefon-appen er blant de som er mest brukt på min iPhone.

Jeg har vært å sett på telefoner nå. Jeg kan ikke si at jeg likte noen av de jeg prøvde. SE Xperia er absolutt ikke for meg. Lekker telefon, flott skjerm, gode bilder men horribelt brukergrensesnitt. Samsung Nexus: plastikk, greit brukergrensesnitt, google-logo. Den jeg likte best var HTC Desire HD, men den virket veldig stor. Incredible S hadde bedre formfaktor men den var ikke påslått, men jeg regner med at den er omtrent som Desire?

Så da står det mellom HTC Incredible S og Samsung Nexus S. Jeg har mest lyst å bestille en iPhone 4 til daglig bruk, men jeg har liksom bestemt meg for å prøve Android en periode.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 17:59   #24
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har HTC Desire HD som nevnt. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten Jeg bruker windows og skjønner ikke helt hva du mener med Android? Det er en Android telefon, på markets har jeg funnet alle de apps jeg trenger - syntes ikke det står tilbake for Itunes. Sykroniseringen med exchange, gmail, googlekontoen, FB og Spotify er helt gull! Litt stor ja, men bare deilig med stor og god surfe skjerm og null problem å ha den i jakkelommen.

Jeg surfer MYE på telefonen ja... gleder meg til FP apps, men det er null problem og surfe på FP, det gjør jeg, som nå, flere ganger pr dag

Gammel 06-04-11, 18:03   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv den verste designer MAC nerden på jobben er forelsket i sin nye HD.

Gammel 06-04-11, 18:14   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hva er egentlig et brukergrensesnitt?

Jeg har forøvrig SE Xperia X10 mini. Liten til surfing, men det ble bedre etter at jeg lasta ned Opera mini. Også bruker jeg den ikke så mye til denslags. Skulle jeg hatt ny telefon i dag, ville jeg gått for en med større skjerm.

Gammel 06-04-11, 18:45   #27
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HTC desire hd er android ja, det er den eldgamle 2009 eller noe sånt htc hd touch som var windows. Hadde den og den sugde, for å si det mildt.

Gammel 06-04-11, 18:57   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

HTC desire hd er android ja, det er den eldgamle 2009 eller noe sånt htc hd touch som var windows. Hadde den og den sugde, for å si det mildt.

Men du kan bruke excel, ppt og doc på denne også. Htc hd 2 er no dritt forresten, og desire hd kan ikke sammenlignes med tidligere htc modeller. Jeg hatet htc dypt og inderlig, men sa meg villig til og prøve desire hd under sterk tvil, nå vil jeg ikke bytte den for alle iphoner i verden

Gammel 06-04-11, 19:41   #29
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men du kan bruke excel, ppt og doc på denne også. Htc hd 2 er no dritt forresten, og desire hd kan ikke sammenlignes med tidligere htc modeller. Jeg hatet htc dypt og inderlig, men sa meg villig til og prøve desire hd under sterk tvil, nå vil jeg ikke bytte den for alle iphoner i verden

HTC HD2 er en Windows-telefon.

Gammel 06-04-11, 19:44   #30
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

HTC HD2 er en Windows-telefon.

Var jeg som blanda korta. Det var desire HD jeg mente. Den er vel android?

Gammel 06-04-11, 19:48   #31
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Var jeg som blanda korta. Det var desire HD jeg mente. Den er vel android?

Den er Android. Utav de ikke-iOS-enhetene jeg har testet i dag så likte jeg den best. Incredible S er nesten samme telefon som Desire HD men med litt mindre skjerm og 2 kamera, sånn jeg har forstått omtalene.

Gammel 06-04-11, 20:23   #32
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min HTC Desire, vanlig utgave. Venter også på en Samsung Galaxy Tab, men det igjen blir jo litt mer enn en telefon da.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:51   #33
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Desire HDen min, men jeg er fortsatt littepitte smågrinete av ræva batterikapasitet.

Kameraet er greit nok, men er av hengi av fast burst app for å ta øyeblikksbilder, v-video app er også nødvendig for at den skal kunne lese alle film og serie filer.

Leter fortsatt etter en app som gjør den brukbar i forhold til gps for navigasjon esugerrrrh.....

Gammel 06-04-11, 22:22   #34
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Korleis er batterikappasiteten Era ? Og har du wi-fi og slikt på heile tida.

Min lever i eit godt døgn med wi-fi på, surfing, spilling og litt anna gøy.

Gammel 06-04-11, 23:16   #35
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg irriterte meg også grønn på batterikapasiteten. Den holder dagen, men ikke noe mer. Men når jeg tenker på at dette er en miniPC - så er det jo veldig bra. Jeg surfer mye, mailer, snakker i telefon og spiller - så kravet mitt om at batteriet skal vare i flere dager har svunnet hen.

Gammel 06-04-11, 23:33   #36
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle jeg kjøpt meg ny telefon nå, så ville jeg gått for HTC desire HD. En kollega har den, og den virker veldig bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 23:35   #37
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg elsker Desire HDen min, men jeg er fortsatt littepitte smågrinete av ræva batterikapasitet.

Kameraet er greit nok, men er av hengi av fast burst app for å ta øyeblikksbilder, v-video app er også nødvendig for at den skal kunne lese alle film og serie filer.

Leter fortsatt etter en app som gjør den brukbar i forhold til gps for navigasjon esugerrrrh.....

Du kan jo avslutte/begrense prosesser som sluker batteri. Feks lysstyrke, syncronisering av mail og kalender osv.

Gammel 06-04-11, 23:37   #38
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Jeg leste i en omtale at Incredible S skal ha bedre batteri-tid enn Desire HD. Ellers så er jeg veldig fornøyd med iPhonens batteri.

Gammel 07-04-11, 00:14   #39
Joika
Pauset

Standard

Jeg følger med i tråden... får muligens velge meg en jobbtelefon etterhvert. Den skal bli dyr. Har lurt litt på iPhone.

Gammel 07-04-11, 00:17   #40
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har HTC Desire. Valgte bort Desire HD fordi den ble for stor. Veldig fornøyd!

Me too!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.