Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-11, 08:54   #41
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Android-telefon kjøper jeg?

Har seff batterisparing og task killers i fleng. Men kapasiteten er rett og slett ikke bra nok men man venner seg til det og. Jeg var litt små skeptisk og syntes den så stor ut, det gikk ca tre sek å venne seg til. Størrelsen er perfekt, men nå er jeg 181 med svære hender og lange fingre så den ligger godt i hånden for meg. Gubben bruker galaxyen nydelig tlf det og, Samsung app markedet har tatt seg sinnsykt opp og amoledskjermen og batteriet er fett, men hd tar den på surfing komfort i hånde bildekvaliteten og at den er så rask. Den henger seg aldri opp uansett hvor mye som kjøres samtidig, samsung har white outs relativt ofte selv kort tid etter oppdateringer.

Gammel 07-04-11, 09:02   #42
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg leste i en omtale at Incredible S skal ha bedre batteri-tid enn Desire HD. Ellers så er jeg veldig fornøyd med iPhonens batteri.

Jeg er fortsatt imponert over iPhone det er en knall god tlf men itunes gjør meg suisidal og kameraet er bare ikke godt nok i den prisklassen. HD er forresten den eneste tlf jeg orker å surfe på fp på den er stor nok. På Samsung og iPhone leser jeg men orker ikke delta blir for knotete.

Sist redigert av era : 08-04-11 kl 07:51.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 09:07   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Har htc desire og er veldig fornøyd med den. Krever en del lading om man bruker den mye, det er vel det eneste negative med den.

Gammel 07-04-11, 09:49   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg likte best var HTC Desire HD, men den virket veldig stor. Incredible S hadde bedre formfaktor men den var ikke påslått, men jeg regner med at den er omtrent som Desire?

Nei, det er ikke heeelt det samme. Incredible S kjører på 2.3 og det er et langt bedre grensesnitt og bedre batterikapasitet.
Min far, app-testeren, vurderte visstnok enten Incredible S eller Desire S som kommer hvert øyeblunk.

Jeg venter i spenning på at de skal slippe 2.3 til Desire.

Gammel 07-04-11, 10:47   #45
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Nei, det er ikke heeelt det samme. Incredible S kjører på 2.3 og det er et langt bedre grensesnitt og bedre batterikapasitet.
Min far, app-testeren, vurderte visstnok enten Incredible S eller Desire S som kommer hvert øyeblunk.

Jeg venter i spenning på at de skal slippe 2.3 til Desire.

2.2, 2.3 – jeg kommer fra en smarttelefon-verden der programvaren oppdateres automatisk til det nye, hotte så jeg skjønner ikke problemstillingen?

Desire S så jo fin ut, jeg får vente på den da.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 10:51   #46
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Era: Task killer gjer mobilen verre. Det er berre dei med gammal programvare ( før 2.2 meiner eg ) som kanskje bør bruke den. Desire hd ordner lukking av programma heilt sjølv.

Gammel 07-04-11, 12:20   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2.2, 2.3 – jeg kommer fra en smarttelefon-verden der programvaren oppdateres automatisk til det nye, hotte så jeg skjønner ikke problemstillingen?

Det kommer automagisk når det blir lagt ut, noe annet skulle tatt seg ut. Det er bare ikke lagt ut enda. Selv om man visstnok får den nye versjonen om man sender mobilen til service.

Gammel 07-04-11, 20:07   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset har vi HTC desire HD, iphone4 og Huawei U8800.
Hvis du skal ha en i kort tid, er Huaweien et billig alternativ. Det er dattera mi som har den. Hun har hatt iphone 3gs før, men elsker Huaweien framfor iphonen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 23:01   #49
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg bestilt HTC Sensation, med antatt levering ~7. juni. Den skal være arvtageren til HTC Desire HD, har jeg forstått, har 2-kjerne prosessor og bra GPU; burde være sammenlignbar med iPhone 5 når den kommer i september.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 01:26   #50
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Bruker HTC Incredible S for tiden, og batteritiden er den beste jeg har vært borti så langt at telefonene i det segmentet. Betydelig bedre enn HTC Desire som jeg brukte nå inntil nylig - selv når den var ny.

Ellers liker jeg Incredible S meget godt egentlig.... overrasket egentlig over hvor stor forskjell det på en måte var fra Desire til den. Låner Incredible S fra jobb foreløpig - regner med det blir HTC Sensation ut på sommeren....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.