|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemDu kan forresten høre med Knerten hvordan de gjør det. Det er vel igrunnen malen.
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemVi feirer 1 år her hjemme hos oss med svigerfar + noen ganger mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemVi feirer alltid sammen med foreldrene mine og min yngre og single bror, og stort sett henger morfar på også. Det har blitt ganske skralt på min side de siste årene, vi har mistet veldig mange på kort tid, og da blir det slik. Vi har absolutt sisteprioritet hos svigermor og tar dermed ikke hensyn til henne i vår planlegging heller. Vi lar ikke folk bli prioritet for oss når vi kun er et alternativ for dem. Trist, men slik har det blitt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemJulekarusellen var et godt ord på det, for det er akkurat sånn jeg føler at det er.
|
|
|
|
#26 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemNå som jeg er alene så feirer jeg sammen med foreldrene mine og broren min og hans familie.
|
|
|
|
#28 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemVi feirer jul med min familie og svigers annethvert år, det har pleid å være inkludert søsken og søskens barn.
|
|
|
#29 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemVi feirer annethvert år med mine og hans foreldre. Når vi feirer med mine foreldre er søsteren min (den eneste jeg har) med familie også med, så da er vi 6 voksne og 5 barn. Av og til er vi hjemme hos oss, av og til hos foreldrene mine. Aldri hos søsteren min, hun vil ikke ha det hjemme hos dem.
|
|
|
#30 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemNår vi feirer i Norge inviterer vi alle i min familie (den er ikke så stor), så kommer de som vil/kan. I fjor var vi 12 stykker, det var veldig koselig. Julemat (vi har pinnekjøtt) er jo ikke sånn mat som blir mer styr av at flere kommer, så lenge man har stor nok gryte. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvemJeg synes julekarusellen blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går. Vi feirer sammen med min familie. Den består av min mor og stefar, så noe stort familieselskap blir det ikke. Når man i tillegg bor i samme hus, så bli det sært å ikke skulle feire julaften sammen. Annethvert år feirer lillesøster med familie (mann og to skjønne guttebasser) også her.
|
|
![]() |
|
|