|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Kålrabistappe og poteter. Og den årlige krangelen om det skal være sjy fra pinnekjøttet i kålrabien eller ikke.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Pinnekjøtt,mandelpotet,kålrabistappe,gulrøtter og smeltet smør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Pinnekjøtt, mandelpotet, kålrotstappe, sky og lefser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Urøkt pinnekjøtt, kålrabistappe med en touch av gulrot, sosisser, mandelpotet og sjy. I år også blomkål til ære for lillesøster. Og noen persillekvaster som faktisk gjorde seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Her var mykje rart som eg aldri har høyrt om! Søtpotet høyrdes godt ut til pinnakjøt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Pinnekjøtt, poteter, kålerabistappe, sjy, medisterkaker og medisterpølser :P De to siste er for de minste barna
![]() |
#31 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Poteter, kålrotstappe, vossakorv og sjy. Søtpotet hørtes absolutt interessant ut, ja.
![]() |
#32 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Takk for svar. Ser det er mye forskjellig som brukes som tilbehør. Tror jeg nøyer meg med å legge til kokte poteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi har urøkt pinnekjøtt, som er litt inne ovnen før det serveres, mandelpotet, kålrotstappe med litt gulrot i, vossakrov/mørpølse, gulerter som er kokt med pinnesjyen og pinnesjy.
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Pinnekjøtt, som må være røkt for min del, serveres med mandelpotet, kålrotstappe uten ribbefett, gulrot og brokkoli på varme tallerkner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Akevitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi har både røkt og urøkt pinnekjøtt.
![]() |
#37 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Poteter, kålrotstappe, sjy, smeltet smør og noen ganger vossakorv.
![]() |
![]() |
#38 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Kålrabistappe, poteter, rødkål, smelta smør, kjøtkaker, julepølse, vossakorv og grov pølse
![]() |
#39 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Jeg synes pinnekjøtt og kålrabistappe er nok, i grunnen, jeg. Det er en av de der perfekte kombinasjonene. Vi pleier å ha poteter også, men vi spiser dem jo ikke.
![]() |
#40 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Nei, det er grunnen til at vi også har holdt oss til det. I tillegg så er det jo litt deilig med en middag som IKKE trenger fjorten gryter og boller og små skåler, sånn i denne søte juletid. Men jeg kan strekke neg til å koke noen poteter, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|