|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Poteter, kålrotstappe, pinnekjøtt, sennep, sjy fra pinnekjøttgryta og sossisser. Sist redigert av Señora : 26-12-10 kl 15:05. Årsak: La til sjy og sossisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Rød- og surkål. Også brukar vi sjya frå pinnekjøtet i kålrabistappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Jeg syns pinnnekjøttmåltidet er så trist og virker som om det mangler noe. Pinnekjøtt og bare kålrabistappe er vanlig her også.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Jeg liker best å bare spise kålrabistappe til, så det gjør jeg uansett uten å syns at noe mangler. Enkelt og godt. Men jeg begynte bare å lure på om andre ville savne annet tilbehør, og nå ser jeg jo at poteter er veldig vanlig ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi bruker søtpotet til pinnekjøttet og kålstappa. Den søte smaken mot det salte er helt vidunderlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi har potet, kålrabistappe og rødkål til. Jeg pleier å ha noen gulrøtter i stappa, og litt revet muskatnøtt. Nam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Kålrsbistappe, potet, rødkål og surkål og tykk, hvit saus laget av sky fra pinnekjøttet-det er aldeles nydelig!!!!
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Når vi serverer er det pinnekjøtt, vossakorv, kålrabistappe, potet og løksaus (hvit saus laget med masse løk på 50/50 melk og sjy).
![]() |
![]() |
#17 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi bruker kålrabistappe og surkål til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?
Jepp, det er det vi har.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Kålrabistappe, poteter og tyttebærsyltetøy. Hos svigermor får vi løksaus i tillegg.
![]() |
![]() |
#20 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva har dere til pinnekjøtt?Vi har pinnekjøtt, mandelpotet, kålrabistappe, sky og vossafår.
![]() |
|
|