Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 18:11   #1
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Ja, jeg veit jeg kun gir ett. Spørsmålet mitt var om hvor mange poeng jeg måtte ha for å gi mer enn ett ryktepoeng.
Og det var det visst ingen fasit på.

Det så jeg akkurat i det jeg hadde sendt innlegget mitt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 18:37   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Det så jeg akkurat i det jeg hadde sendt innlegget mitt.

Å, hehe.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 18:48   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Og det var det visst ingen fasit på.

Jo, det var det! Takk HP.

Gammel 19-02-07, 20:54   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og dermed var de skrudd ned igjen.

Gammel 19-02-07, 21:49   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og dermed var de skrudd ned igjen.

Nemmen i h****!!!!!!!!!!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:52   #6
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi, jeg kan gi hele et poeng he he

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:25   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Oi, jeg kan gi hele et poeng he he

Gammel 09-05-07, 22:12   #8
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Vet dere ikke at det er helt ut å gi mange ryktepoeng av gangen? Det nye nå er at det beste er å bare kunne gi ett, det er nemlig kvaliteten på ryktepoenget, ikke kvantiteten, som teller

Gammel 19-02-07, 20:59   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, vi synker i verdi.

Gammel 19-02-07, 23:16   #10
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Spiller det noen rolle?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:29   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Spiller det noen rolle?

Selvsagt spiller det en rolle. For man må jo prikke de som har mest prikker og komme med støttende kommentarer hele tiden, slik at de prikker deg, slik at du får mer prikker.

<--- har skjønt det.

Gammel 19-02-07, 23:30   #12
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

<--- har skjønt det.

Gammel 19-02-07, 23:26   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir også bare ett. Cluet er å skrive veldig fornuftige og festlige innlegg som de med kjempemange poeng synes er interessante - så de prikker i vilden sky...

..jeg er ikke så opptatt av disse prikkegreiene, selv om det klart er koselig med respons

Gammel 19-02-07, 23:29   #14
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Har jeg like mange prikker nå? :sjekker:

<<---Jadda!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:45   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pamina: 1000 grensen for tilgang er ikke endret.

Gammel 22-04-07, 16:53   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Pamina: 1000 grensen for tilgang er ikke endret.

Nei, men man må jo ha 1000 ryktepoeng også - dit er det langt for mange av oss. (Og jeg skjønner jo at det er meningen også.)

Jeg er på linje med ElinM her. Det er fint at det ikke går inflasjon i ryktepoeng, men akkurat nå var jeg så veldig innstilt på den 1000-grensa og gledet meg til å kunne påskjønne fornuftige og morsomme innlegg med svimlende 2 poeng og ikke bare det ene jeg har hatt i et halvt år nå. Innen jeg når 1250 meldinger, er gulrota garantert flyttet fram igjen.

Jeg setter naturligvis like stor pris på en hyggelig prikk som gir 1 poeng (eller 0, for den saks skyld), men når vi først har et sånt system, er det jo litt morsomt å følge med på poengene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 11:29   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er på linje med ElinM her. Det er fint at det ikke går inflasjon i ryktepoeng, men akkurat nå var jeg så veldig innstilt på den 1000-grensa og gledet meg til å kunne påskjønne fornuftige og morsomme innlegg med svimlende 2 poeng og ikke bare det ene jeg har hatt i et halvt år nå. Innen jeg når 1250 meldinger, er gulrota garantert flyttet fram igjen.

Ja, nå er jeg spent.

"Your Reputation Power is 2 Points"

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 20:59   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 21:17   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hurra, Elinblu!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:04   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir også bare ett poeng.For en stund siden gav jeg to - og hvorfor jeg har falt aner jeg ikke. Jeg satt kanskje å lurte på at jeg var for dårlig til å dele ut ryktepoeng jeg - at om jeg i en periode var veldig aktiv på ryktefronten, så økte ryktepoengene...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.