Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 16:53   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Pamina: 1000 grensen for tilgang er ikke endret.

Nei, men man må jo ha 1000 ryktepoeng også - dit er det langt for mange av oss. (Og jeg skjønner jo at det er meningen også.)

Jeg er på linje med ElinM her. Det er fint at det ikke går inflasjon i ryktepoeng, men akkurat nå var jeg så veldig innstilt på den 1000-grensa og gledet meg til å kunne påskjønne fornuftige og morsomme innlegg med svimlende 2 poeng og ikke bare det ene jeg har hatt i et halvt år nå. Innen jeg når 1250 meldinger, er gulrota garantert flyttet fram igjen.

Jeg setter naturligvis like stor pris på en hyggelig prikk som gir 1 poeng (eller 0, for den saks skyld), men når vi først har et sånt system, er det jo litt morsomt å følge med på poengene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.