Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dresskode på konferanse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 19:46   #21
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dresskode på konferanse

Sist jeg var på pedagog-konferanse var det påfallende mange velour-kjoler blant førskolelærerne. Nesten så det var yrkesuniform...

Gammel 05-11-10, 19:49   #22
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

På mine IT-bransje-konferanser er det pent casual som gjelder. Mange i olabukse og genser, jeg er som regel i pene tighte jeans og dressjakke.

Gammel 06-11-10, 10:19   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Det var kanskje kjempevarmt i lokalet...

Men det ser ut som du ikke bommer så mye om du kler deg casual.

Jeg vil stæsje meg jeg, casual finnes snart ikke i garderobeskapene mine lenger. Kanskje ikke overstæsje da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 09:42   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vært i IT bransjen i 11 år ca, og jeg kler meg i vanlig jobbantrekk på slike konferanser.
Nå bruker aldri jeg type drakt-klær, men jeg har pen bukse/skjørt/kjole og sånn forøvrig vanlig pent-kledd-på-jobben-antrekk.

Det er imidlertid en ting jeg alltid passer på. Ikke nye sko/boots på slike tilstelninger. Jeg bruker de mest bekvemme jeg har, og klær som er behagelige å ha på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.