|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir redd ...Nei, iskaffe mokka smaker ikke hoggorm. Trust me. Den smaker sjokolademelk. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Jeg blir redd ...Drikker du sååå mye brus, da? Et glass om dagen er kanskje godt for hode, og blir derfor verdt det?
|
|
|
#23 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Jeg blir redd ...Ikke den med mokka. Jeg lover! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jeg blir redd ...Hva med å kjøpe en Soda Stream, da kan du kullsyre opp drikkevannet, mye eller lite, akkurat hva du liker. Jeg bøtter nedpå litersvis med vann om jeg får litt kullsyre i det altså.
|
|
|
#25 |
|
er her
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg er helt enig med deg om at alt som heter noe med kaffe, smaker grusomt, rett og slett. Tror jeg heller ville investert i litt nikotin tyggis enn å drikke kaffedrikker. (Men jeg har heldigvis ikke det problemet, be meg om å kutte snop og spesielt sjokolade i stedet du, da sliter jeg en god del mer...)
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg har funnet ut at noen av de møkkadyre boksene de har på Deli og bensern, faktisk, med naturlige booste-ingrediensene funker på meg. Og jeg er en kaffeaddict, altså. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg blir redd ...
Men er det nikotin i kaffe?
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#29 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jeg blir redd ...Du har min dypeste medfølelse. Jeg drakk så mye pepsi max i en periode at jeg fikk hodepine da jeg kuttet ut. Jeg liker heller ikke kaffe. Eller, det er vel mer riktig å si at jeg ikke kan utstå kaffe. Jeg blir fysisk kvalm bare av lukten. :spy: Men jeg har fallt fullstendig for kaffe latte fra 7-eleven. Jeg må ha en hver morgen på vei til skolen. Med vaniljesirup.
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg tror ikke det, Snipa. Men har ikke sett så nøye etter. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jeg blir redd ...Pft, det er jo latte med smakssirup! Mocca med vanilje i stedet for sjokolade, lizzm.
|
|
|
|
#33 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jeg blir redd ...Det er jo ikke så mye i et pump.
|
|
|
|
#36 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir redd ...Men iskaffe mocca, kaffe med 3 pump av vanillje- eller kramellsirup.. Er man ikke da fort oppe i den samme sukkermengden som brus? Totalinntaket spiller selvsagt en rolle. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bra jobba!!! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg tror det er lurere å kutte brusen helt ut og ta det ubehaget så lenge det varer, istedet for å innføre noe annet usunt. Og heroin er ikke noe bra alternativ, det tror jeg faktisk er en god del vanskeligere å slutte med enn cola. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg blir redd ......
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 14:09. |
|
|
|
![]() |
|
|