Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 10:03   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

De har vel hatt litt startproblemer, men jeg er fornøyd med dem, og kommer nok til å kjøpe endel igjen.

Såvidt meg bekjent, så har de ikke bare hatt litt startproblemer men mye.
De har mistet mange kunder vet jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 10:04   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg er også veldig fornøyd med PdL. Mail sendt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 17:57   #23
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg skal ha party til onsdag, om det er noen FPere som vil komme så velkommen.
Send meg en pm så gir jeg beskjed om hvor i landet det er.

Pomp har mye større varelager i år, og prdner med utsendelse selv, ifjor var det satt bort og det var fiasko.
Dessuten har de alt på lager, ifjor var det bomullskrise pga, husker ikke helt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 18:26   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Infoen trixie snakker om stemmer, så jeg tror det blir en bedre sesong nå.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:08   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg lurer på hvorfor de produserer gutteklær egentlig. Jeg synes dette ser ut som nok en kolleksjon med flotte jenteklær og noen shortser og t-skjorter til guttene for syns skyld.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:15   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg er i hovedsak på utkikk etter sommerklær til lillebror, så jeg håper du tar feil, Katta!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:39   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på hvorfor de produserer gutteklær egentlig. Jeg synes dette ser ut som nok en kolleksjon med flotte jenteklær og noen shortser og t-skjorter til guttene for syns skyld.

Har hatt min venninne som er PdL konsulent på besøk i dag. Hun hadde med hele kolleksjonen, siden jeg ikke kommer meg ut på party for tiden. Og jeg må si at jeg nesten skulle ønske jeg hadde en liten gutt nå, for det var masse fint til gutt .
Og som venninnen min sier, det blir nødvendigvis litt mer jentetøy, for der er det skjørt, kjoler, tunikaer, bluser osv i tillegg til bukser, shortser osv....
Av guttetøy er det ikke så mange forskjellige typer plagg ; skjorter, bukser/knebukser, shorts og gensere.

Men klærne var iallefall kjempefine. Jeg handlet selv klær for drøyt 2000,- til minstesnuppa i kveld og jeg kunne fint handlet for det dobbelte om jeg hadde kunnet/villet.

Om det er noen som har lyst til å ha party, så er det bare å sende meg en PM så får dere tlf.nr til venninnen min. Hun bor på Romerike (Akershus Nord) og kan gjerne kjøre litt for å ha party

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:48   #28
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på hvorfor de produserer gutteklær egentlig. Jeg synes dette ser ut som nok en kolleksjon med flotte jenteklær og noen shortser og t-skjorter til guttene for syns skyld.

Jeg er litt enig med deg, men samtidig så er det som jeg har bestilt derfra (noen shortser, genserjakker og fleecejakker) av veldig god kvalitet. Jeg har bare kjøpt et par plagg til guttene, de få som har falt i smak utseendemessig, men de jeg har kjøpt er jeg veldig fornøyd med. Håper de utvider sortimentet på guttesiden også.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:54   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Og som venninnen min sier, det blir nødvendigvis litt mer jentetøy, for der er det skjørt, kjoler, tunikaer, bluser osv i tillegg til bukser, shortser osv....
Av guttetøy er det ikke så mange forskjellige typer plagg ; skjorter, bukser/knebukser, shorts og gensere.

Ja, jeg har skjønt at klesprodusenter tenker sånn. Og selvfølgelig er det til en viss grad sant. Men gutter trenger også klær av flere kategorier. Der jenter har shorts/enkle skjørt og t-skjorter har gutter shorts og t-skjorte. Der jenter har på seg litt finere kjoler uten at de er stivpynta finner man ofte lite og ingenting til gutter, det er der mange ønsker seg samme stil til gutter - altså litt halvrøft, halvfint guttetøy. Det er fremdeles snakk om skjorter og shorts/bukser, men i en litt annen utforming og andre stoffer enn det hverdagstøyet man finner i bøtter og spann overalt. Jada, pomp deluxe har også helt greie klær i den kategorien de også og spesielt buksene har god kvalitet, men de mangler motstykket til alle de halvpynta jenteklærne. Jeg synes guttetøyet deres er helt greit, men det er skuffende ordinært synes jeg. Med forbehold om at jeg ikke har sett tøyet live.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:08   #30
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer på hvorfor de produserer gutteklær egentlig. Jeg synes dette ser ut som nok en kolleksjon med flotte jenteklær og noen shortser og t-skjorter til guttene for syns skyld.

Jeg er veldig enig. Jeg måtte inn og kikke i den katalogen nå, for jeg har venninner som skryter så voldsomt av disse klærne og inviterer på party. Det var faktisk ikke et eneste plagg jeg kunne tenke meg til sønnen min der. Ikke ett. Noe av jentetøyet kunne jeg kanskje betalt for, men nå gidder jeg ikke akkurat kjøpe jentetøy til et foster vi ikke skal vite kjønnet på før i september.

Min konklusjon: Oppskrytt.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:09   #31
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Halvfint guttetøy kjøper jeg på Benetton eller Laredoute. Som hverdagstøy synes jeg pompdelux fungerte veldig fint, de få plaggene vi har ihvertfall.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:16   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Halvfint guttetøy kjøper jeg på Benetton eller Laredoute. Som hverdagstøy synes jeg pompdelux fungerte veldig fint, de få plaggene vi har ihvertfall.

Enig i det. Jeg har heller ikke problemer med å finne halvfint guttetøy, det har blitt godt utvalg av det også etterhvert. Men pomp deluxe har veldig mye ok halvpynta jentetøy, mens de har valgt å kjøre kjedelig (men ok) hverdagstøy til gutter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:20   #33
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg ser den altså og jeg er helt enig at det er lite gutteklær rundtomkring i forhold til jenteklær.
PdL hadde et par fine "Emilskjorter" , tøffe og fine piquetgensere og fine knebukser som jeg synes hadde vært utmerket til "litt pyntet", iallefall i kategorien "little boys".

Av jenteklærne, var det mye som var nesten likt. To-tre forskjellige men allikevel nesten like kjoler, samme med tunikaer. Og når de gjør det sånn, blir det selvsagt større utvalg. Men jeg gidder ikke kjøpe to nesten like kjoler bare fordi det er litt forskjellig stoff.

Også kunne jeg ønsket meg noen litt friskere farger på jenteklærne også. Mye duse farger og det er ikke alle som kler lys gult, powder osv....

Men alt i alt, var det mye fine klær, både til jente og til gutt

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 01:54   #34
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Mye fint til jenter, mye mindre fint til gutter. Som guttemamma så synes jeg det er litt trist at gutter tydeligvis ikke er like stas som og jenter å pynte. Ikke at PdL er unik der altså.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 07:12   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

PdL hadde MYE fint tøy til gutt!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 08:44   #36
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Ja ikkesant Skremmern. Jeg fant mest til gutt først, men igår fat jeg endel til til jente.

Masse fint guttetøy var det. Særlig t-skjorter og sånn.

Og det var så koslig å se deg Skremmern.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:40   #37
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Gleder meg til å handle til både jente og gutt, jeg.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:57   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Ja ikkesant Skremmern. Jeg fant mest til gutt først, men igår fat jeg endel til til jente.

Masse fint guttetøy var det. Særlig t-skjorter og sånn.

Og det var så koslig å se deg Skremmern.

I like måde, og takk for meg! Nå er jeg utålmodig etter å få varene, kjenner jeg! Guttetøyet var veldig fint, flotte bukser, t-skjorter, skjorter, gensere og kortebukser. Jeg må handle mer etterhvert, tror jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 13:33   #39
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I like måde, og takk for meg! Nå er jeg utålmodig etter å få varene, kjenner jeg! Guttetøyet var veldig fint, flotte bukser, t-skjorter, skjorter, gensere og kortebukser. Jeg må handle mer etterhvert, tror jeg.

Helt enig!! Masse fint til gutt var det

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:40   #40
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg har alltid synes de har mye fint til gutter jeg! Gleder meg til party på torsdag. Så fint at jeg får lønn den dagen hehe!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no