Sv: Pomp De Lux vårkatalog
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Jeg lurer på hvorfor de produserer gutteklær egentlig. Jeg synes dette ser ut som nok en kolleksjon med flotte jenteklær og noen shortser og t-skjorter til guttene for syns skyld.
Har hatt min venninne som er PdL konsulent på besøk i dag. Hun hadde med hele kolleksjonen, siden jeg ikke kommer meg ut på party for tiden. Og jeg må si at jeg nesten skulle ønske jeg hadde en liten gutt nå, for det var masse fint til gutt .
Og som venninnen min sier, det blir nødvendigvis litt mer jentetøy, for der er det skjørt, kjoler, tunikaer, bluser osv i tillegg til bukser, shortser osv....
Av guttetøy er det ikke så mange forskjellige typer plagg ; skjorter, bukser/knebukser, shorts og gensere.
Men klærne var iallefall kjempefine. Jeg handlet selv klær for drøyt 2000,- til minstesnuppa i kveld og jeg kunne fint handlet for det dobbelte om jeg hadde kunnet/villet.
Om det er noen som har lyst til å ha party, så er det bare å sende meg en PM så får dere tlf.nr til venninnen min. Hun bor på Romerike (Akershus Nord) og kan gjerne kjøre litt for å ha party 
|