Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 12:05   #361
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg har på meg strikkekjole kjøpt av canisa, strikkbelte fra Vero Moda og mine elskede Camper sko med reim og litt hæl. Og skinnjakke. Og min aller første sykkelhjelm, som dessverre torpederer alle forsøk på å se fjong ut på vei til jobb. :mumle

Man ser alltid fjong ut med hel hodeskalle.

Her er forresten en fjong hjelm: http://www.cykelhjelm.com/shop/nutca...unge-710p.html

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:07   #362
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune leggings og brune knestrømper, petrolfarget skjørt, petrolfarget singlet og en mørkblå, tynn bestefargenser over der. Ikke et eneste gravideplagg i dag faktisk. Jersey er fine ting.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:08   #363
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ankom også kontoret i hjelm i dag - og svart, slapp treningsbukse i barnestørrelse (med sykkelkjedefremkalt hull nederst) og ei gammel jakke. Jeg ser ikke stilig ut på vei til jobb.

Opprinnelig lagt inn av Kasia

Jeg har brune leggings og brune knestrømper, petrolfarget skjørt, petrolfarget singlet og en mørkblå, tynn bestefargenser over der. Ikke et eneste gravideplagg i dag faktisk. Jersey er fine ting.

Høres fint ut! Jersey og strikk i livet er gull verdt i svangerskap. Dagens skjørt brukte jeg omtrent fram til jeg fødte, og de offisielle magebildene er tatt med det på.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:10   #364
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Mørk Levis, trang versjon, lys singlet med blondekant, min nye, fantastiske genser fra staff, dvs, den er superenkel, men med verdens lekreste grønnfarge, og et skjerf i mange forskjellige farger. Og svarte vans.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:18   #365
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Høres fint ut! Jersey og strikk i livet er gull verdt i svangerskap. Dagens skjørt brukte jeg omtrent fram til jeg fødte, og de offisielle magebildene er tatt med det på.

Skjørtet ditt var kjempefint. Du er dronningen av fine skjørt i grunnen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:26   #366
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ankom også kontoret i hjelm i dag -

... og denne er til Elinblu!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:32   #367
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, Kasia!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

... og denne er til Elinblu!

Ah, den står fint til øynene mine!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:32   #368
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne hjelmen var da også noe

Gammel 21-09-09, 12:33   #369
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanlig hjemmeantrekk

Farlig tråd, dette ...

Sist redigert av Mississippi : 21-09-09 kl 12:57.
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:34   #370
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Man ser alltid fjong ut med hel hodeskalle.

Jada. Og derfor bruker jeg den altså. Men forbeholder meg retten til å sutre over hvor utrolig døv jeg ser ut. Not in front of the kids, da. Da er vi alle hjelmentusiaster.

Gammel 21-09-09, 14:00   #371
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Smale mørkeblå VM jeans og mørkeblå Odd Molly tunika. Jeg burde hatt noe kult tilbehør, men det er jeg så dårlig på. Skal bli flinkere der!

Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 16:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 14:03   #372
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Smalstripet tunika (hvit, lyseblå, brun og gråsort) med brune broderier fra Culture og matchende brun tights. Hvit singlet inni.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 15:42   #373
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mørkblå mexx jeans og hvit mexx t-skjorte. T-skjorta har krage og 3 knapper nedi utringningen.

Gammel 21-09-09, 15:46   #374
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Baggy jeans fra VM (kjøpt av Camomilla) og lilla kortermet topp med v-hals fra HM. Hvite sneakers fra Le Coq sportif og rød jakke fra Helly Hansen (Helly tec) med en hvit fleecejakke fra Bergans inni. (Møkkavær! )

Ellers har jeg fått et lekkert forkjølelsessår på overleppa, så jeg kompenserer med sotede øyne ...

Gammel 21-09-09, 15:57   #375
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjole, genser og tights. Bilde tatt i fugleperspektiv mens jeg satt i sofaen:

Gammel 21-09-09, 16:19   #376
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Svar tights, svart singlet i tunika lengde, svart og hvtstripete tunikagenser, slim type, samt kraftig svart glinsende kors i halsen. Høye svartstøvletter og svart trench på vei til og fra jobb.

"litt" svart idag merker jeg...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 18:36   #377
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg denne, men i knall turkis:

Mammajeans:

El Naturalista Recyclus Ella:

Øredobber fra H&M:

Gammel 21-09-09, 18:53   #378
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ååå! Jeg skulle ønske jeg hadde en jobb der ejg kunne pynte meg som dere jeg også. Mitt antrekk på jobb er som dette. Men spriter det opp med forskjellige farger på tunikaene.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 23:06   #379
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Ååå! Jeg skulle ønske jeg hadde en jobb der ejg kunne pynte meg som dere jeg også. Mitt antrekk på jobb er som dette. Men spriter det opp med forskjellige farger på tunikaene.

Du trenger ikke forskjellig farge på hele tunikaen. Det holder fint med noen kontraststriper.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 03:00   #380
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kontraststriper er flott.

I dag har jeg sett slik ut hele dagen. Jeg kom visst ikke ut av treningstøyet. Jeg har trent og så har jeg vært ute i full fart og da var det ingen idé (og jeg rakk ikke heller) å dusje først for da skulle jeg uansett ha blitt gjennomsvett (32 grader her).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.