|
|
#361 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Man ser alltid fjong ut med hel hodeskalle.
|
|
|
#362 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har brune leggings og brune knestrømper, petrolfarget skjørt, petrolfarget singlet og en mørkblå, tynn bestefargenser over der. Ikke et eneste gravideplagg i dag faktisk. Jersey er fine ting.
|
|
|
#363 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg ankom også kontoret i hjelm i dag - og svart, slapp treningsbukse i barnestørrelse (med sykkelkjedefremkalt hull nederst) og ei gammel jakke. Jeg ser ikke stilig ut på vei til jobb.
Høres fint ut! Jersey og strikk i livet er gull verdt i svangerskap. Dagens skjørt brukte jeg omtrent fram til jeg fødte, og de offisielle magebildene er tatt med det på.
|
|
|
|
#364 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Mørk Levis, trang versjon, lys singlet med blondekant, min nye, fantastiske genser fra staff, dvs, den er superenkel, men med verdens lekreste grønnfarge, og et skjerf i mange forskjellige farger. Og svarte vans. |
|
|
|
|
|
#365 |
|
Borte
|
Skjørtet ditt var kjempefint.
|
|
|
#367 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Takk, Kasia! Ah, den står fint til øynene mine!
|
|
|
|
#369 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen Sist redigert av Mississippi : 21-09-09 kl 12:57. |
|
|
|
|
|
#370 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada. Og derfor bruker jeg den altså. Men forbeholder meg retten til å sutre over hvor utrolig døv jeg ser ut. Not in front of the kids, da. Da er vi alle hjelmentusiaster.
|
|
|
#371 |
|
--
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Smale mørkeblå VM jeans og mørkeblå Odd Molly tunika. Jeg burde hatt noe kult tilbehør, men det er jeg så dårlig på. Skal bli flinkere der! Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 16:13. |
|
|
|
|
|
#372 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Smalstripet tunika (hvit, lyseblå, brun og gråsort) med brune broderier fra Culture og matchende brun tights. Hvit singlet inni. |
|
|
|
|
|
#373 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Mørkblå mexx jeans og hvit mexx t-skjorte. T-skjorta har krage og 3 knapper nedi utringningen.
|
|
|
#374 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Baggy jeans fra VM (kjøpt av Camomilla) og lilla kortermet topp med v-hals fra HM. Hvite sneakers fra Le Coq sportif og rød jakke fra Helly Hansen (Helly tec) med en hvit fleecejakke fra Bergans inni. (Møkkavær!
|
|
|
#376 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svar tights, svart singlet i tunika lengde, svart og hvtstripete tunikagenser, slim type, samt kraftig svart glinsende kors i halsen. Høye svartstøvletter og svart trench på vei til og fra jobb.
|
|
|
#378 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Ååå! Jeg skulle ønske jeg hadde en jobb der ejg kunne pynte meg som dere jeg også. Mitt antrekk på jobb er som dette. Men spriter det opp med forskjellige farger på tunikaene.
|
|
|
#379 |
|
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du trenger ikke forskjellig farge på hele tunikaen. Det holder fint med noen kontraststriper. |
|
|
|
|
|
#380 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kontraststriper er flott. |
|
|
|
![]() |
|
|