Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 11:54   #361
Lita
Passiv

Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Jeg må faktisk innrømme at jeg kan like å støvsuge og vaske, jeg også. Men da når jeg alene uten unger som avbryter meg, det er det verste jeg vet når jeg holder på. Men som sagt; hvis overskuddet er der, huset er tomt for folk og musikken er på full guffe - yeah, gi meg støvsugeren og vaskefilla!

Ikke barn i nærheten nei, det kan gjerne være etter leggetid, eller midt på dagen når de er skole og barnehage!

Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:16   #362
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker også å ha det ryddig rundt meg, men det betyr ikke at mannen også må yte sin skjerv. Han jobber i femukersturnus, og når han er hjemme, er det veldig mye som faller på ham. Det eneste som er mitt absolutte domene, er matlaging, men det er i tillegg en hobby for meg. Ellers gjør vi ting litt om hverandre, men for å være ærlig, tror jeg han gjør mer enn det jeg gjør, selv om jeg kanskje maser litt mer om støvsuging.

Gammel 12-02-09, 15:18   #363
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Takker for både positive og negative tilbakemeldinger.
Jeg koser meg veldig inne her, så borte blir jeg vel ikke. Litt mer tilbakeholden en stund kanskje.
Skal prøve å bli litt mer tykkhudet, men så lenge jeg ikke "kjenner" noen spesielt godt så vet jeg jo ikke helt hvordan alt er ment.

Som sagt, tar alt til meg og man lærer jo så lenge man lever.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 15:57   #364
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av.

Fortsett å skriv her c27. Det viser hvor forskjellige alle er, og det må man respektere.

Sist redigert av Kråka : 12-02-09 kl 16:38.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 16:15   #365
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

c27: Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som mener du bør forsvare hvorfor dere velger å dele arbeidet slik dere gjør, og det er i alle fall ingen, som jeg har fått med meg, som mener at alt arbeidet må deles 50/50. Selvsagt er det greit at den ene er ansvarlig for matlaging og den andre er ansvarlig for klesvask, og hvis man genuint synes det beste er om den ene gjør absolutt alt hjemme mens den andre enten jobber eller sitter i sofaen og ser på, så er da det også helt opp til den enkelte.

Det er når man gir inntrykk av å ikke være tilfreds med tingenes tilstand at folk her inne gir uttrykk for at kanskje det er på sin plass med endring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 17:33   #366
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

oioi, her var det kommet mange innlegg. Jeg har galant hoppet over alle, bare for å bryte inn her og si at det var nettopp EN MANN her og vasket rundt meg - og de andre på jobben.
Tenk det du - en mann som har vasking som jobb! Firmaet som vasker her har forresten flere menn ansatt. Tror ikke de er spesielt femi eller homo heller, uten at jeg vet noe for sikkert

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:00   #367
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

oioi, her var det kommet mange innlegg. Jeg har galant hoppet over alle, bare for å bryte inn her og si at det var nettopp EN MANN her og vasket rundt meg - og de andre på jobben.
Tenk det du - en mann som har vasking som jobb! Firmaet som vasker her har forresten flere menn ansatt. Tror ikke de er spesielt femi eller homo heller, uten at jeg vet noe for sikkert

Mannen min er den som vasker og støvsuger. Er ikke det minste femi han heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 20:43   #368
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Tar til meg det du sier ang skrivestilen
Er vant til et annet forum, der brukes det mye på slik som dette .... og utrop osv.
Må også si at jeg jobber fult jeg også altså, er bare hjemme for øyeblikket pga en opersajon. Men om vi skiller oss ut som du mener, kanskje dette ikke er et forum for ei som meg.

Jeg synes du skal bli. Gi blanke i om noen synes du bruker for mange utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller punktum.............................

Å skille seg ut her inne trenger jo ikke bety at det alltid er du som gjør noe feil, vet du. (Selv om arbeidsfordelingen i ditt hjem er noe annerledes enn det jeg er vant med og ville vært tilfreds med. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 11:43   #369
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes du skal bli. Gi blanke i om noen synes du bruker for mange utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller punktum.............................

Jeg syns absolutt du skal bli hvis du vil c27, man trenger ikke være helt like her inne. Men jeg er ikke helt enig med Rine på dette. Selvsagt kan du velge å bruke massevis med smileyer, punktumer og utropstegn, men da skal man også være klar over at innleggene blir vanskeligere å lese, og mange vil kanskje droppe å lese dem. Det er lettere å hente ut meningsfyllt informasjon ut av et innlegg som er skrevet med vanlig tegnsetting og modrat smileybruk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 11:51   #370
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns absolutt du skal bli hvis du vil c27, man trenger ikke være helt like her inne. Men jeg er ikke helt enig med Rine på dette. Selvsagt kan du velge å bruke massevis med smileyer, punktumer og utropstegn, men da skal man også være klar over at innleggene blir vanskeligere å lese, og mange vil kanskje droppe å lese dem. Det er lettere å hente ut meningsfyllt informasjon ut av et innlegg som er skrevet med vanlig tegnsetting og modrat smileybruk.

Jeg blir vet du, liker meg godt her inne.
Og vet du, her sett litt på innleggen min og dem er grusomme til tider. Fryktelig mye utrop.
Er så vant til å bruke det fra andre steder jeg er. Der bruker man det bare for å understrekke eller hvordan jeg skal forklare det. Vet jo at det er feil i forhold til tegnes betyding.
Merker det når jeg skal skrive innlegg nå, så må jeg liksom konsentrere meg for ikke å røre tasten med !, så ser selv at jeg har brukt det mye.
Men man lærer så lenge man lever, og jeg vil selvfølgelig tilpasse meg forumet og det`s regler. Er jeg som er ny.

Gammel 13-02-09, 11:56   #371
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av.

Fortsett å skriv her c27. Det viser hvor forskjellige alle er, og det må man respektere.

Her i huset er det jeg som tar 90% av husvasken. Jeg er ikke fornøyd med det, og har tatt det opp med min bedre halvdel mange ganger. Men noen menn bare klarer ikke den biten. MEN det er han som ordner med bilen, dataen, snekring, spikring, montering av møbler og den slags. Jeg kan også montere møbler, men syns han kan ta seg av slikt siden jeg tar meg av vasking og slikt, og det har vi vært enig om noen ganger

Syns også du skal fortsette å skrive her inne c27. Det tar litt tid for å skjønne et forumsspråk. Vi er alle forskjellige. Det er ulikheter som gjør en diskusjon interessant. Og jeg synes ikke du skal ta ting så veldig mye innover deg c27. Noen ting må rett og slett bare prelle av

Nå må jeg henge opp klær og rydde kjøkkenbenken og kanskje skifte sengtøy, nå mens poden endelig har sovnet

Gammel 13-02-09, 11:57   #372
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det som jeg egentlig skulle skrive:
Jeg ser på programmet og syns det er kjempemorsomt.
Sitter og ler lavt for meg selv flere ganger iløpet av en episode

Gammel 13-02-09, 11:59   #373
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Mannfolka har iallfall bevist at de er tøffe. Jeg ville ikke hatt et kamera i nærheten hvis jeg skulle gjort ting jeg var helt ukjent med.

Gammel 13-02-09, 12:26   #374
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg blir vet du, liker meg godt her inne.
Og vet du, her sett litt på innleggen min og dem er grusomme til tider. Fryktelig mye utrop.
Er så vant til å bruke det fra andre steder jeg er. Der bruker man det bare for å understrekke eller hvordan jeg skal forklare det. Vet jo at det er feil i forhold til tegnes betyding.
Merker det når jeg skal skrive innlegg nå, så må jeg liksom konsentrere meg for ikke å røre tasten med !, så ser selv at jeg har brukt det mye.
Men man lærer så lenge man lever, og jeg vil selvfølgelig tilpasse meg forumet og det`s regler. Er jeg som er ny.

Jeg tror du kommer til å skli fint inn her. Dette forumet skiller seg nok litt fra en del andre. Diskusjonene er mer på saksnivå (heller enn personnivå) og vi er opptatt av rettskriving og riktig tegnsetting. Det krever nok en liten omstilling, men du skal vite at det ikke er meningene dine du må endre.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 12:33   #375
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg tror du kommer til å skli fint inn her. Dette forumet skiller seg nok litt fra en del andre. Diskusjonene er mer på saksnivå (heller enn personnivå) og vi er opptatt av rettskriving og riktig tegnsetting. Det krever nok en liten omstilling, men du skal vite at det ikke er meningene dine du må endre.

Jeg har nok litt å lære, men det er aldri forseint. Så tar det hele med et smil.
Skal innrømme at det var litt tøft i går, men har fått mange positive meldinger og støtte. Og det viktigste i et forum er at der lov å gjøre feil så lenge man retter på det etter på.
Tåler kritikk jeg og liker at folk sier i fra. Er jo bare da man kan bli bedre.

Gammel 14-02-09, 16:28   #376
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

http://www.seher.no/804621/rolf-bjor...ex-da-dama-dro

Fikk sexproblem da damene dro.

Gammel 14-02-09, 16:54   #377
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

http://www.seher.no/804621/rolf-bjor...ex-da-dama-dro

Fikk sexproblem da damene dro.

Tja, er det så uvanlig da? Jeg bruker også å ha et sexproblem når min mann er borte i mange dager: ingen å ha sex med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 18:55   #378
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sladre litt. Våre verste leieboere ever, er med i serien.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 18:57   #379
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Sladre litt. Våre verste leieboere ever, er med i serien.

spennende

Gammel 14-02-09, 22:04   #380
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Jeg kan ikke se at det blir et problem når de bare er borte i 10 dager. Da får han bruke fr. høyre hånden da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.