|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Passiv
|
Sv: "Da damene dro" på tv2
|
|
|
|
#362 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg liker også å ha det ryddig rundt meg, men det betyr ikke at mannen også må yte sin skjerv.
|
|
|
#363 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Takker for både positive og negative tilbakemeldinger.
|
|
|
|
#364 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Vi er nok flere som må/vil ta all husvasken selv, men kanskje de ikke vil innrømme det, eller ikke gidder å bry seg om denne tråden. Jeg er ikke flau over å si at jeg tar meg av vask A/S her hjemme. Mannen jobber og drar inn det meste av inntekten, så da tar han seg ikke tid til å bry seg med hybelkaniner- de har forresten jeg tatt meg av. Sist redigert av Kråka : 12-02-09 kl 16:38. |
|
|
|
|
|
#365 |
|
Bedreviter
|
Sv: "Da damene dro" på tv2c27: Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som mener du bør forsvare hvorfor dere velger å dele arbeidet slik dere gjør, og det er i alle fall ingen, som jeg har fått med meg, som mener at alt arbeidet må deles 50/50. Selvsagt er det greit at den ene er ansvarlig for matlaging og den andre er ansvarlig for klesvask, og hvis man genuint synes det beste er om den ene gjør absolutt alt hjemme mens den andre enten jobber eller sitter i sofaen og ser på, så er da det også helt opp til den enkelte. |
|
|
|
|
|
#366 |
|
heimføing
|
Sv: "Da damene dro" på tv2oioi, her var det kommet mange innlegg. Jeg har galant hoppet over alle, bare for å bryte inn her og si at det var nettopp EN MANN her og vasket rundt meg - og de andre på jobben. |
|
|
|
|
|
#367 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen min er den som vasker og støvsuger. Er ikke det minste femi han heller. |
|
|
|
|
|
#368 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes du skal bli. |
|
|
|
|
|
#369 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns absolutt du skal bli hvis du vil c27, man trenger ikke være helt like her inne. Men jeg er ikke helt enig med Rine på dette. Selvsagt kan du velge å bruke massevis med smileyer, punktumer og utropstegn, men da skal man også være klar over at innleggene blir vanskeligere å lese, og mange vil kanskje droppe å lese dem. Det er lettere å hente ut meningsfyllt informasjon ut av et innlegg som er skrevet med vanlig tegnsetting og modrat smileybruk.
|
|
|
#370 |
|
Ser fremover!
Jeg blir vet du, liker meg godt her inne.
|
|
|
|
#371 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
Her i huset er det jeg som tar 90% av husvasken. Jeg er ikke fornøyd med det, og har tatt det opp med min bedre halvdel mange ganger. Men noen menn bare klarer ikke den biten. MEN det er han som ordner med bilen, dataen, snekring, spikring, montering av møbler og den slags. Jeg kan også montere møbler, men syns han kan ta seg av slikt siden jeg tar meg av vasking og slikt, og det har vi vært enig om noen ganger
|
|
|
#372 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
Sv: "Da damene dro" på tv2Og det som jeg egentlig skulle skrive:
|
|
|
#373 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
Sv: "Da damene dro" på tv2Mannfolka har iallfall bevist at de er tøffe. Jeg ville ikke hatt et kamera i nærheten hvis jeg skulle gjort ting jeg var helt ukjent med.
|
|
|
|
#374 |
|
|
Jeg tror du kommer til å skli fint inn her. Dette forumet skiller seg nok litt fra en del andre. Diskusjonene er mer på saksnivå (heller enn personnivå) og vi er opptatt av rettskriving og riktig tegnsetting. Det krever nok en liten omstilling, men du skal vite at det ikke er meningene dine du må endre.
|
|
|
#375 |
|
Ser fremover!
|
|
|
|
#376 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2http://www.seher.no/804621/rolf-bjor...ex-da-dama-dro |
|
|
|
|
|
#377 |
|
Bedreviter
|
Tja, er det så uvanlig da? Jeg bruker også å ha et sexproblem når min mann er borte i mange dager: ingen å ha sex med. |
|
|
|
|
|
#378 |
|
Hvor: Tromsø
Sv: "Da damene dro" på tv2Sladre litt. Våre verste leieboere ever, er med i serien. |
|
|
|
|
|
#380 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg kan ikke se at det blir et problem når de bare er borte i 10 dager. Da får han bruke fr. høyre hånden da. |
|
|
|
![]() |
|
|