Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 11:24   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja det er ganske vanskelig å skjønne hva du mener. Du skriver lange innlegg og har en svært rotete skrivestil. Det at du bruker så mye utropstegn gjør at det får en veldig ropete og kveksete stil, det er vanskelig å lese det uten å se for seg noen som bare roper liksom.

Jeg tror du og kråka skiller dere ut i forhold til resten av FP, her er det svært mange kvinner og menn som har jobber som krever så mye at partner være med å dra lasset. Men når det er sagt så er ikke FP nødvendigvis så representativ i forhold til befolkningen ellers i landet.

Det du må bestemme deg for er om du synes det er greit å ha det som dere har det. Så spiller det da ingen rolle om andre synes det er rart å ha det sånn. Jeg fatter ikke at kråka gidder å ha det sånn som hun har det, hun skjønner sikkert ikke at jeg gidder å jobbe så mye istedet. Vær sin smak, voksne mennesker må tåle at andre ikke er enige, og at man, om man er fornøyd står på at man har gjort det riktige for seg selv.

Tar til meg det du sier ang skrivestilen
Er vant til et annet forum, der brukes det mye på slik som dette .... og utrop osv.
Må også si at jeg jobber fult jeg også altså, er bare hjemme for øyeblikket pga en opersajon. Men om vi skiller oss ut som du mener, kanskje dette ikke er et forum for ei som meg.

Takk for alle tips og tar til meg alt du skriver!
Ha en fortsatt fin dag!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.