|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
Leser
|
![]() Sv: Nettroll
Jeg vil si at hovedgrunnen til å rapportere er for å unngå trolljakt. (Min private mening). Klart hvis man bare sitter ved skjermen, ler og spiser popcorn så er det en sak. Men veldig mange blir overrasket, skuffet og sinte over folk som dikter villt - og det å ha en offentlig skittentøyvask er veldig negativt, både for "trollet" og "trolljegeren". Folk blir revet med, "alle" blir mistenkt, mange synes at så lenge man snakker om et "troll" kan man kaste all folkeskikk ut vinduet - til troll er det ok å si både stygge og sårende ting. "De er ikke som oss". (Og akkurat det er det som får meg til å bli kvalm. Alle overgrep som begåes mot andre mennesker - om vi snakker om jøder, svarte, homofile, mobbeofre - starter slik: At man definerer den andre som noe annet enn seg selv. Noen som ikke har krav på den samme respekten som "vanlige" mennesker har.)
![]() |
#342 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner intensjonene, men hvordan kan administrasjonen - eller andre brukere - bevise at vedkommende er et troll? Da mener jeg diktetroll, ikke bråketroll. Blir personen bedt om å slette seg eller blir h*n kasta ut? Bare for å ha diktet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollRetz - dette er en interessant problemstilling. |
![]() |
![]() |
#344 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Med & uten trylleformel.
|
Det var nok ikke så greit, så jeg har fått en trøtt sinnaprikk i førjulsgave.
![]() |
![]() |
#346 |
flisespikker
|
Nei, det blir man ikke. Og det er som him sier - grunnen til at vi ber om at man rapporterer til oss, er at vi foretrekker at folk gjør det i stedet for å lage hintetråder, slarve og spekulere i prikker og på PM, og generelt drive heksejakt. Det er ikke for at vi skal "straffeforfølge" noen at vi ber om rapporteringer, det er fordi vi gjerne vil vite om frustrasjoner og mulige konflikter på forumet, så vi eventuelt kan snakke med folk privat og finne ut av ting.
![]() |
#347 |
flisespikker
|
Bare sånn for ordens skyld: Prikkesystemet brukes ikke til "offisielle" beskjeder eller irettesettelser. Hvis en moderator eller admin sender en prikk, enten den er grønn eller rød, så er det bare et uttrykk for personens egen mening som privatperson/privatbruker.
![]() |
#348 |
Passiv
|
Skal dere bare rydde opp? |
![]() |
![]() |
#349 |
flisespikker
|
Smilefjes da. Vi er i å-p-e-n-t f-o-r-u-m. :nudge-nudge-wink-wink:
![]() |
#350 |
Leser
|
Administrasjonen vet litt mer om brukere enn de andre, men absolutt ikke nok til å drive med noen "bevisførsel". Det har du helt rett i. Dette er heller ikke en domstol.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 22-12-09 kl 10:33. Årsak: la inn: "andre tror" i setningen + noe endres til nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: NettrollOg nok en gang viser him hvorfor FP er så unikt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Passiv
|
Ahaaaaaa. :blunker kraftig på ene øyet:
|
![]() |
![]() |
|