|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Nå er jeg spent... Hentet alle blomstene jeg hadde bestilt på
|
|
|
#322 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Okei, jeg har tydeligvis misforstått, og ikke tatt ordet "småblomster" bokstavelig nok.
|
|
|
#323 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?
|
|
|
#324 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Oi!
|
|
|
#325 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Kjenner jeg er litt misfornøyd nå, egentlig. Fikk aldri noen ordrebekreftelse, og masse av det jeg bestilte er ikke blitt levert. Har ikke fått peon, rosmarin, geranium eller hosta. Ingen beskjed, det er bare ikke levert. Også kommer disse små fisleblomstene. Jaja, blir ikke fint til 17. mai av de der... Og de 200 litrene med blomsterjord jeg kjøpte i stad er kanskje litt i meste laget.
|
|
|
#326 |
|
Har bakt søte kaker
|
Unnskyld at jeg ler, men jeg ser det levende for meg.
|
|
|
#327 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Du det går bra.
|
|
|
#328 |
|
Live and let live
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?@Salt:
|
|
|
#329 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
¨ |
|
|
|
|
|
#330 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Nææh. Plantasjen er dyrt. Klarer å vente 4-6 uker på flotte blomster, altså. Ble bare umiddelbart litt skuffet! Men nå vet jeg det til neste år, og kan begynne litt før!
|
|
|
#331 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg var på Plantebørsen i Lier og fikk masse fine stauder for en grei pris egentlig, visste ikke at det var såpass overkommelig jeg.
|
|
|
#332 |
|
Trøtt
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Ojda Salt. Kanskje ikke til 17. Mai, men det blir nok fint!
|
|
|
#333 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Hva? Må jeg klippe plenen alt? |
|
|
|
|
|
#334 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Jeg har fått klippet rosene mine,så gjenstår det å se om de overlever.... |
|
|
|
|
|
#336 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må undervanne. Sett potta i ei skål med vann så jorda får sugd til seg fuktighet, fjern vannet etterpå så ikke jorda blir stående i vann. Jeg bruker å ta av plasten ganske tidlig, for å ikke få mugg eller sopp på spirene, noe det kan bli om de har det for klamt.
|
|
|
#338 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miniatyrbilde, var det rette ordet, ja. |
|
|
|
|
|
#339 |
|
Epikur
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Ikke vær redd, Salt, de BLIR fine. De har mye sterkere røtter enn mange av de du kjøper på Plantasjen.
|
|
|
#340 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?Er ikke redd for det, altså. Er bare utålmodig.
|
![]() |
|
|