|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Både og, synes jeg. Å formidle kunnskap er ikke skråsikkerhet. Skråsikkerhet er i mine øyne mer en "jeg er ferdig utlært"-holdning.
Greit nok. Jeg kan godt skrive at jeg prøver å være ydmyk, at det er viktig for meg å f.eks. ha en viss ydmykhet og respekt i møte med pasienter osv. Eller, som i eksempelet med min bekjente "ekspert": Jeg vet at jeg hadde en mer ydmyk tilnærming til helsespørsmål jeg dengang ikke hadde greie på enn hva hun hadde med sine feilplasseringer av kroppsdeler, feilbeskrivelse av anatomiske reaksjoner og ganske spesielle uttale.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 14-10-10 kl 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Erfaren nok
|
Egentlig ganske likt gitt!
![]() |
#323 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Selvopptatt: Obviously. Jeg gikk jo sporenstreks inn og skrev her. Me me me.
![]() |
![]() |
#324 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er også veldig selvopptatt og temmelig selvironisk. Er det en landsdelsrisiko, kanskje?
![]() |
#325 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Da får vel jeg slippe katta ut av sekken og tilstå at det er jeg som er den smarteste på FP ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Søt og rar
|
Du får bruke litt tid til å bevise det,
![]() |
|
|