|
|
#301 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Har lest:
|
|
|
#302 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann. Interessant om minoritetssosiologi
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 04-05-09 kl 14:34. Årsak: la til en bok |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Textrovert
|
Sv: Bøker lest i 20091. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
|
|
|
#304 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bøker lest i 2009Har lest:
|
|
|
#305 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009
Jeg liker
|
|
|
#306 |
|
kamerat
|
Sv: Bøker lest i 20091. J.K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows (jeg leste nemlig Tales of Beedle the Bard i jula, og fant ut at jeg ikke husket mer enn ca. halvparten av plottet i HP7, og sånn kan vi ikke ha det når jeg har etablert meg som HP-guru for storesøster).
11. Markus Zusak: The Book Thief.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 06-05-09 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#307 |
|
intro
|
Sv: Bøker lest i 20091. Gunnar Staalesen: Kalde hjerter (krim)(veldig klassisk Varg Veum-bok - fin for å få opp leselysten, men lite nytt under solen. Terningkast 4.)
|
|
|
|
#308 |
|
Borte
|
Sv: Bøker lest i 20091. Victoria Hislop: Øya
|
|
|
#309 |
|
Textrovert
|
Sv: Bøker lest i 20091. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
|
|
|
#310 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#311 |
|
Lille tyrann
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 08-05-09 kl 23:47. Årsak: la til en bok til |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Leo Tolstoj: Anna Karenina. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bøker lest i 20091) Jan Guillou, Men ikke hvis det gjelder din datter. En helt grei bok, og ganske spennende innimellom, men det er usannsynlig hvor enkelt det er for heltene å fikse opp midt i verdenspolitikken. Personene er flate, og det hadde kanskje ikke gjort noe dersom det ikke virket som om Gullou prøvde å gi dem litt liv og personlighet innimellom - uten å lykkes. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Lille tyrann
|
|
|
#316 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
13. Christian Valeur Steffen tar sin del av ansvaret. Artig, lettlest og til tider irriterende om ung mann som vil ta miljøvern på alvor, og er lett patetisk oppi det hele. Moderne.
|
|
|
|
#317 |
|
intro
|
Sv: Bøker lest i 20091. Gunnar Staalesen: Kalde hjerter (krim)(veldig klassisk Varg Veum-bok - fin for å få opp leselysten, men lite nytt under solen. Terningkast 4.)
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 16-05-09 kl 22:43. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#319 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bøker lest i 20091. "Venstre hånd over høyre skulder" av Selma Lønning Aarø |
|
|
|
|
|
#320 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bøker lest i 20091. "Venstre hånd over høyre skulder" av Selma Lønning Aarø |
|
|
|
![]() |
|
|