Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 12:47   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ville satt pris på å vite hvem som er i den "kule og ekskluderende" gjengen, slik at jeg kan sende de masse prikker i håp om å få bli med.

Enquiring minds want to know.

Gammel 16-04-08, 13:26   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Enquiring minds want to know.

Jeg står altså ikke inne for det jeg skrev, men kan opplyse om at jeg ikke tenkte på en bestemt gjeng, men på en "tone i tråden". Men hvis jeg hadde tenkt på en bestemt gruppering med "kule" FP'ere hadde selvsagt du vært med der, Esme

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 13:27   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg står altså ikke inne for det jeg skrev, men kan opplyse om at jeg ikke tenkte på en bestemt gjeng, men på en "tone i tråden". Men hvis jeg hadde tenkt på en bestemt gruppering med "kule" FP'ere hadde selvsagt du vært med der, Esme

Gammel 16-04-08, 13:34   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Men hvis jeg hadde tenkt på en bestemt gruppering med "kule" FP'ere hadde selvsagt du vært med der, Esme

Og hvordan skal vi tolke den setningen, med tanke på smilien bak.

Gammel 16-04-08, 13:38   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Er man i tvil over et utsagn så tolker man det som et kompliment. :gammel Usenet-regel:

Gammel 16-04-08, 13:39   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hva mener du med det, kaller du meg en Dårlig Mor?

Gammel 16-04-08, 12:52   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville satt pris på å vite hvem som er i den "kule og ekskluderende" gjengen, slik at jeg kan sende de masse prikker i håp om å få bli med.

Pøsj, du sender da bare røde prikker uansett
(sa hun som om hun var med i den kule gjengen )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:53   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Pøsj, du sender da bare røde prikker uansett
(sa hun som om hun var med i den kule gjengen )

Men enkelte liker jo best rødt!

Gammel 16-04-08, 12:55   #9
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

En annen ting jeg reflekterer litt over her er at man drar fram ting man har skrevet om i andre fora, innlegg og tråder. Av og til så må man bare gå videre. Legge ting bak seg og glemme litt hva som har hendt. Hvis ikke begynner dette å ligne et gammelt ekteskap hvor kjerringa aldri glemmer at mannen hadde glemt bryllupsdagen et år. Og får høre dette igjen resten av livet og ender opp med å skygge over alle gangene han faktisk husket dem.

Gammel 16-04-08, 12:56   #10
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men enkelte liker jo best rødt!

ja, det er jo forsåvidt et godt poeng

Gammel 16-04-08, 13:01   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Å unnskyld! Jeg syntes ved nærmere gjennomlesning at jeg ble litt selvmotsigende og nesten sutrete, og måtte tenke gjennom om jeg var enig med meg selv. Kan godt forstå at det ble kjedelig, men jeg gikk altså tilbake til de mange sidene jeg enda ikke hadde lest for å tenke litt mer.

Ellers trodde jeg Sitron var så ûberkul at du ikke bekymret deg om å være med i noen gjeng?

Gammel 16-04-08, 19:37   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DEN var det jeg skulle svare på, vettu. Ja, også skryte av safran, selvfølgelig.

Sitron, jeg er medlem av den kule og ekskluderende gjengen. Jeg er faktisk sjef. Smisking gjøres via prikk eller kozemozepm'er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:51   #13
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg har laget poll!

Gammel 16-04-08, 12:51   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg synest denne diskusjonen til forveksling begynner å likne på mafia og meelopers-diskusjonen på NM.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 13:05   #15
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er flere grupperinger her inne, noen er lette å se, andre er ikke fullt så lette å få med seg. Men det er ingen stor, homogen gruppe som rotter seg mot alle andre, til det er vi for varierte.

Gammel 16-04-08, 13:33   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tror det er flere grupperinger her inne, noen er lette å se, andre er ikke fullt så lette å få med seg. Men det er ingen stor, homogen gruppe som rotter seg mot alle andre, til det er vi for varierte.

Så klart er det "grupperinger" Vil ikke kalle dem akurrat det heller. Men mange av oss har tilbringet mange timer her og blitt kjent med endel. Så klart setter man ekstra pris på de personene man har blitt glad i på godt og vondt.

Gammel 16-04-08, 13:47   #17
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er jeg helt enig i. Vi en garantert en fargerik gjeng, men det er jo nettopp det som er så bra.

Sleng forøvrig på noen "hang-arounds" til de nevnte grupperingene også, så tror jeg du traff spikeren på hodet

Gammel 16-04-08, 14:42   #18
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skulle jeg komme med mine lure innspill til debatten, og hva finner jeg? De 10 siste sidene er jo bare fjas! Nå får dere ikke høre hva jeg hadde å si, så det så

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 14:44   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nå skulle jeg komme med mine lure innspill til debatten, og hva finner jeg? De 10 siste sidene er jo bare fjas! Nå får dere ikke høre hva jeg hadde å si, så det så

I beg to differ!

Gammel 16-04-08, 14:45   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beg og differ så mye du vil, jeg kjenner fjas når jeg ser det!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.