Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 19:36   #1
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg fikk/kjøpte denne idag:

Gammel 03-05-07, 20:27   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Ganske lik min!
Men min er "firkantet".

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-05-07, 21:43   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Gratulerer med super lekker mobil!! Den har jeg også!!
Beste nokiaen jeg har eid

Gammel 04-05-07, 19:17   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ellos-konto er farlig...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 04-05-07, 20:33   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Den BHen der så behagelig ut. Irriterende at jeg ikke kan kjøpe på normale butikker. Store pupper på små mennesker burde ikke vært lov.

Jeg har kjøpt kitty kjole og kitty skaut til storesøster i dag, for hun er helfrelst for Kitty...

Og disse.. til meg selv.

Og så er jeg en helfrelst science fiction nerd, så da jeg kom over et par solbriller som ligna noe veldig på de fra "V" (science fictionserie fra 80 tallet) MÅTTE jeg jo bare kjøpe de.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 04-05-07, 21:09   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den BHen der så behagelig ut. Irriterende at jeg ikke kan kjøpe på normale butikker. Store pupper på små mennesker burde ikke vært lov.

Den BHen som jeg kjøpte der kunne du få i størrelser fra 75 A til 95 DD/E, og alle variasjoner av dem. (Altså 75DD om så var. )

Ellos er bare helt super!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 04-05-07, 22:32   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lekre, Angelique!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 18:32   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilte visst dette på HM jeg...

(25% på det)

Og denne til Frank:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 19:02   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fikk disse teppene i posten i forrige uke:
(det øverste er i myk, deilig økologisk bomull, og det nederste i et mykt, fleeceaktig stoff)

Storesøster er i ferd med å vokse ut av stolen sin, så jeg bestilte denne fra Amazon:

Gammel 07-05-07, 19:54   #10
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Så gode de teppene så ut,Majsa. Veldig søt stol, den hadde prinsessa mi også kunnet tenke seg

Guniss,det skjørtet var noe for meg også.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 18:48   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bestilte visst dette på HM jeg...

(25% på det)

Og denne til Frank:

Det skjørtet har jeg. Er veldig fint på.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 20:31   #12
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg bestilt masse fint fra Iittala:

8 av disse: (pluss to eggeglass i samme, har 6 fra før).
Denne:

Og disse to Aalto-vasene:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 09:52   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye fint, LaBanga! Jeg har en sånn kopp stående på jobb - den brukes til te flere ganger i løpet av dagen. Flotte farger!

Gammel 08-05-07, 10:31   #14
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

I går kjøpe jeg meg rensegele, tonic og fuktighetskrem fra Nimue. Jeg har ikke prøvd produktene før, håper de er bra. De har 3 for 2 på alle produktene der, så jeg fikk den biligste til 349 gratis. De hadde produkter fra Dermalogica også, men damen mente Nimue var tingen så jeg endte opp med det.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 19:00   #15
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags BH snakker vi om??

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 22:26   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva slags BH snakker vi om??

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:14   #17
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvis den er helt spilefri så kan den nok ikke brukes her heller.. men hadde det vært to på "langs" så hadde den nok vært fin.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:20   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvis den er helt spilefri så kan den nok ikke brukes her heller.. men hadde det vært to på "langs" så hadde den nok vært fin.

Jeg har kjøpt dene BJ'en og fikk den for et par dager siden
Satt veldig fint på meg

Gammel 10-05-07, 12:49   #19
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har kjøpt dene BJ'en og fikk den for et par dager siden
Satt veldig fint på meg

Ok, men jeg er en DD og dermed så må det nok kraftigere saker til.
Hadde den vært laget i noe mer formpresset så...

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 22:29   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Denne bhen fikk jeg i posten i dag, fra Triumph. Kjempefornøyd
Så søt og, står Love og et hjerte på innsida av en cupen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.