Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 13:31   #561
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvor i Drammen ligger M-shoes Angelique?

Ligger i Schwenkegt, på skrå over Mirawa, oppover

Gamle til Bjørn Olav tror jeg

Gammel 07-05-07, 15:12   #562
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok. Takk skal du ha. Da skal jeg se om jeg ikke finner den butikken neste gang jeg er i Drammen UTEN mann og barn.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 18:32   #563
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilte visst dette på HM jeg...

(25% på det)

Og denne til Frank:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 19:02   #564
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fikk disse teppene i posten i forrige uke:
(det øverste er i myk, deilig økologisk bomull, og det nederste i et mykt, fleeceaktig stoff)

Storesøster er i ferd med å vokse ut av stolen sin, så jeg bestilte denne fra Amazon:

Gammel 07-05-07, 19:54   #565
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Så gode de teppene så ut,Majsa. Veldig søt stol, den hadde prinsessa mi også kunnet tenke seg

Guniss,det skjørtet var noe for meg også.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 20:23   #566
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Minsten begynner hos dagmamma på onsdag så var ute på senteret og kjøpte Olebrumm støvler og denne reimatec men i litt mørkere farge:

Og jeg kom ut med noen hvite jeans fra jean paul... Smale i beina, kostet 700 kr. men satt som støpt, og hvis ikke jeg legger meg ut så holder jo de seg kanskje noen år. Skal bruke dem på jobb og ikke i barnesamvær sammenheng

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 07-05-07, 20:31   #567
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg bestilt masse fint fra Iittala:

8 av disse: (pluss to eggeglass i samme, har 6 fra før).
Denne:

Og disse to Aalto-vasene:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 09:52   #568
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye fint, LaBanga! Jeg har en sånn kopp stående på jobb - den brukes til te flere ganger i løpet av dagen. Flotte farger!

Gammel 08-05-07, 10:31   #569
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

I går kjøpe jeg meg rensegele, tonic og fuktighetskrem fra Nimue. Jeg har ikke prøvd produktene før, håper de er bra. De har 3 for 2 på alle produktene der, så jeg fikk den biligste til 349 gratis. De hadde produkter fra Dermalogica også, men damen mente Nimue var tingen så jeg endte opp med det.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 18:48   #570
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bestilte visst dette på HM jeg...

(25% på det)

Og denne til Frank:

Det skjørtet har jeg. Er veldig fint på.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 18:58   #571
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

MsLee: må få høre hvordan den bh`n er!
Vurderer en sånn under den kjolen jeg skal ha i bryllup, men er litt redd for at puppene mine blir litt flate?

Pakken kom i dag.

Men desverre var ikke BHen noe for mine "appelsin i nylonstrømpe pupper".

Kjolen var helt merkelig i fasongen, så den vurderer jeg rett og slett å returnere. Men lurer på om den kanskje hadde blitt bedre om den ble vasket. Stoffet var stivt og rart, og hele kjolen var merkelig...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 19:00   #572
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags BH snakker vi om??

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 22:26   #573
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva slags BH snakker vi om??

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-07, 22:29   #574
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Denne bhen fikk jeg i posten i dag, fra Triumph. Kjempefornøyd
Så søt og, står Love og et hjerte på innsida av en cupen

Gammel 09-05-07, 09:37   #575
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant meg endelig en dongeribukse etter mye stresset prøving. Mange bukser nå er jo så sylsmale nederst at de ikke går over leggene!? Syns heller ikke det er så mange å se av de lovede nye buksene med litt høyere liv her i byen - da er det over på mer kjerringbukser.
Etter å ha følt meg som en svett 100 år gammel elefant gjennom fjorten prøverom fant jeg en som passet ganske fint på Vila. Den er smal i bena men ikke SÅ smal, og vask/farge var veldig fin syns jeg. Og så var det ikke noe sjenerende glitter og strass noe sted.

Sist redigert av Filifjonka : 09-05-07 kl 09:55.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 10:07   #576
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

... og etter mange måneder med dårlig råd og vektnedgang har jeg endelig fått handlet litt: 2 bukser, en topp, 2 kjoler og masse nytt undertøy samt bikini. Det triste ved vektnedgang er at puppene også blir mindre. Men det deilige er jo at klærne generelt kan kjøpes i mindre størrelser Men hvite bukser og en ett-åring? Lurer litt på hva jeg tenkte på... under er noen av klærne. Skjønt den orange og hvite tunikaen - den kan vel godt også brukes som kjole alene??

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 09-05-07 kl 10:16. Årsak: la til flere bilder. Ha ha, nå ser jeg at halterneck'en vises bak frem. Ja ja...
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 10:23   #577
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jonas og jeg fikk crocsene våre i går. Han var såååå stolt, og ville helst ha de i sengen da han skulle legge seg. Til tross for forbudet, hadde han listet seg ned og hentet de etter at han hadde lagt seg. Og i dag tidlig var han oppe før sola, for han skulle jo ha de på i barnehagen i dag.

Mine MJ passet helt glimrende. Og de ER jo faktiskt urtrolig gode å ha på, til tross for ett grusomt utseende.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 10:24   #578
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Tiddelibom: Den hvite buksen har jeg også. Og den har en flott passform. Og det er mulig å ha den flekkfri en hel dag, selv med levering og henting i barnehagen. Selv om man gjerne prøver å unngå "knusekosen" ved henting.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 10:33   #579
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Tiddelibom: Den hvite buksen har jeg også. Og den har en flott passform. Og det er mulig å ha den flekkfri en hel dag, selv med levering og henting i barnehagen. Selv om man gjerne prøver å unngå "knusekosen" ved henting.

Høres bra ut. Det er jo lov å håpe...
Jeg har den i brunt også, men kjøpt en str. større (en stund siden) så den har blitt for stor...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 10:35   #580
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Prøv å kjør den i tørketromlen.

Kula er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.