|
|
#562 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenOk. Takk skal du ha. Da skal jeg se om jeg ikke finner den butikken neste gang jeg er i Drammen UTEN mann og barn. |
|
|
|
|
#564 |
|
Quiet, please
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenFikk disse teppene i posten i forrige uke:
|
|
#565 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenSå gode de teppene så ut,Majsa. Veldig søt stol, den hadde prinsessa mi også kunnet tenke seg |
|
|
|
|
#566 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenMinsten begynner hos dagmamma på onsdag så var ute på senteret og kjøpte Olebrumm støvler og denne reimatec men i litt mørkere farge: |
|
|
|
|
#568 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenSå mye fint, LaBanga! Jeg har en sånn kopp stående på jobb - den brukes til te flere ganger i løpet av dagen. Flotte farger!
|
|
#569 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenI går kjøpe jeg meg rensegele, tonic og fuktighetskrem fra Nimue. Jeg har ikke prøvd produktene før, håper de er bra. De har 3 for 2 på alle produktene der, så jeg fikk den biligste til 349 gratis. |
|
|
|
|
#571 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Pakken kom i dag.
|
|
|
#572 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenHva slags BH snakker vi om?? |
|
|
|
|
#575 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg fant meg endelig en dongeribukse etter mye stresset prøving. Mange bukser nå er jo så sylsmale nederst at de ikke går over leggene!? Syns heller ikke det er så mange å se av de lovede nye buksene med litt høyere liv her i byen - da er det over på mer kjerringbukser. Sist redigert av Filifjonka : 09-05-07 kl 09:55. |
|
|
|
|
#576 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden... og etter mange måneder med dårlig råd og vektnedgang har jeg endelig fått handlet litt: 2 bukser, en topp, 2 kjoler og masse nytt undertøy samt bikini. Det triste ved vektnedgang er at puppene også blir mindre. Men det deilige er jo at klærne generelt kan kjøpes i mindre størrelser
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 09-05-07 kl 10:16. Årsak: la til flere bilder. Ha ha, nå ser jeg at halterneck'en vises bak frem. Ja ja... |
|
|
|
|
#577 |
|
Trallallaa
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJonas og jeg fikk crocsene våre i går. Han var såååå stolt, og ville helst ha de i sengen da han skulle legge seg. |
|
|
|
|
#578 |
|
Trallallaa
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenTiddelibom: Den hvite buksen har jeg også. Og den har en flott passform. Og det er mulig å ha den flekkfri en hel dag, selv med levering og henting i barnehagen. Selv om man gjerne prøver å unngå "knusekosen" ved henting. |
|
|
|
|
#579 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Høres bra ut. Det er jo lov å håpe...