Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 20:25   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det var DET som skulle vært opptakskravet til medlemssområdet. Minimum G+ på lekseprøven til Toffen og Padda. Evt. brev fra logoped.

G+? Nei, vet du hva.

Gammel 27-05-10, 21:35   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

G+? Nei, vet du hva.

Vet du hvordan vi setter karakterer, eller?

Gammel 28-05-10, 00:54   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i en ting - man skal ikke stole blindt på leger. Jeg har selv sittet og sett ene legen til mitt barn skrive opp medisiner han ikke bruker på pleieplan ved innleggelse, jeg har fått utlevert feil papier, noe som ble oppdaget da jeg ikke skjønte et kvidder av hva som sto i dem og jeg ba en lege forklare for meg, etc. Jeg har også stått på sidelinja og sett hvordan en baby ble reddet i siste liten etter feilmedisinering da legen gjorde en grov regnefeil.

Jeg har vett på å følge med, og jeg vet å si i fra når jeg oppdager at det gjøres feil rundt behandlingen av mitt barn. Jeg har også hatt en viljekamp med en lege, og vunnet, over hvilke medisner ungen min aleles ikke skal ha, ut i fra min viten om at denne medisinen ikke er spesielt god for ungen min. Leger er mennesker - de kan feile de med.

Men - fra å anerkjenne at leger er mennesker med mulighet for å gjøre feiltrinn - til å deretter trekke konklusjonen om at det er en konspirasjon av leger her i landet som heller lar barn dø, enn å miste ansikt og sende barn utenlands, fordi vi på død og liv må opprettholde image om at vi har verdens beste helsevesen?

... Nei - det blir å dra det for langt.

Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 10:09.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 01:06   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at private diskusjoner/brev/kall det hva du vil som allmennheten ikke forstår et pøkk av godt kan tas på PM eller mail, og ikke via FP.

Gammel 28-05-10, 02:42   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette er en veldig merkelig tråd.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:34   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjenner at jeg syns det er vanskelig å følge med på hva som skjer over here også jeg.

Også har jeg mistet helt taket på hvem av trebokstaversnykommerne som er hvem. Kan noen lage et oversiktskart og legge ut her?

Gammel 28-05-10, 10:36   #7
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje de/h*n kan presentere seg, og delta aktivt i andre tråder også?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:39   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjenner at jeg syns det er vanskelig å følge med på hva som skjer over here også jeg.

Også har jeg mistet helt taket på hvem av trebokstaversnykommerne som er hvem. Kan noen lage et oversiktskart og legge ut her?

Jeg sitter og forundres over at ingen har kalt seg "hjerteberte" ennå jeg.

Gammel 28-05-10, 10:37   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det har jeg allerede bedt om, smilefjes - men jeg tror ikke det er noen som klarer få oversikta.

Man gjør egentlig ikke noen superduper jobb for "saken sin" når det er nesten umulig for andre lesere å finne ut hvilken side man representerer, gitt.

Gammel 28-05-10, 10:52   #10
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg datt av lasset for tja... 7-8 sider siden, men god underholding er da.

Gammel 28-05-10, 12:00   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg datt av lasset for tja... 7-8 sider siden, men god underholding er da.

Vi er flere som gjorde det.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 10:53   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner fint lite.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 11:36   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

... og for himmelens skyld. Punktum før smilefjes medmindre det er dette smilefjeset - og mellomrom.

Gammel 28-05-10, 12:07   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

... og for himmelens skyld. Punktum før smilefjes medmindre det er dette smilefjeset - og mellomrom.

Jeg synes det er innamri koselig med smilefjes som punktum Spesielt hvis smilefjesene er skikkelig søte Man kan umulig ha mye å bekymre seg over hvis smilefjes er det som opptar en mest Men folk gjør selvsagt som de vil, altså Men dere får bare styre på Ha en fin dag

Jeg lurer på om jeg bomma litt der. Jeg klarer visst ikke holde fasaden uten å bli vel nedlatende og sarkastisk.

Gammel 28-05-10, 12:08   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er innamri koselig med smilefjes som punktum Spesielt hvis smilefjesene er skikkelig søte Man kan umulig ha mye å bekymre seg over hvis smilefjes er det som opptar en mest Men folk gjør selvsagt som de vil, altså Men dere får bare styre på Ha en fin dag

Jeg lurer på om jeg bomma litt der. Jeg klarer visst ikke holde fasaden uten å bli vel nedlatende og sarkastisk.

Nåh. Det skulle vel vært press'isert litt her at det ikke er noe rart om meg-smilefjes opptar en mest vel?

Gammel 28-05-10, 12:25   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du klarte det nesten.

Gammel 28-05-10, 12:33   #17
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nice try.

Gammel 28-05-10, 11:44   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke vi uten videre skal avvise nye brukere altså...
Flere av dem virker jo som mennesker det hadde vært fint å se mer til i andre diskusjoner også

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-05-10, 12:16   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten å være frekk - jo!

Gammel 28-05-10, 12:24   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Uten å være frekk - jo!

:vurderer rødprikk eller rapport eller bare ren sladring&sutring:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.