|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Men man kan ikke offentlig gå ut med navn og fortelle om anmedelse etc dersom det ikke er noe hold i det?
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Du mener at siden administrasjonen på Bærum sykehus tullet med innkallelsestidene for noen kreftpasienter så er det sannsynlig at en hjertekirurg på Riksen lyver? Hva har disse tingene med hverandre å gjøre?
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Beklager, dårlig ordbruk.
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg tror på saken. Jeg tror på at foreldrene er oppriktig fortvilet fordi norske leger ikke kan gjøre noe. jeg tror på at ikke alt er prøvd og at de er fortvilte fordi ikke sykehuset har lyst å ta sjansen. jeg tror på at sykehus kan rote ting til. Jeg tror på dette fordi jeg har vært der selv.
|
|