Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 12:29   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Men man kan ikke offentlig gå ut med navn og fortelle om anmedelse etc dersom det ikke er noe hold i det?
Vanskelig å tro at sykehuset ikke vil det beste, samtidig så har jo sykehusene vært en del i stormen i det siste.. de har ikke bare rent mel i posen tydligvis..

Mex er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 12:43   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vanskelig å tro at sykehuset ikke vil det beste, samtidig så har jo sykehusene vært en del i stormen i det siste.. de har ikke bare rent mel i posen tydligvis..

Du mener at siden administrasjonen på Bærum sykehus tullet med innkallelsestidene for noen kreftpasienter så er det sannsynlig at en hjertekirurg på Riksen lyver? Hva har disse tingene med hverandre å gjøre?

Sorry, jeg blir bare så irritert over sånn rent mel i posen og prikk prikk prikk. Skikkelig konspiratorisk.

Gammel 20-04-10, 12:47   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du mener at siden administrasjonen på Bærum sykehus tullet med innkallelsestidene for noen kreftpasienter så er det sannsynlig at en hjertekirurg på Riksen lyver? Hva har disse tingene med hverandre å gjøre?

Sorry, jeg blir bare så irritert over sånn rent mel i posen og prikk prikk prikk. Skikkelig konspiratorisk.

Beklager, dårlig ordbruk.
Media har nok vært veldig fremme og hauset opp den saken, jeg trekker tilbake min sammenligning.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 09:06   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror på saken. Jeg tror på at foreldrene er oppriktig fortvilet fordi norske leger ikke kan gjøre noe. jeg tror på at ikke alt er prøvd og at de er fortvilte fordi ikke sykehuset har lyst å ta sjansen. jeg tror på at sykehus kan rote ting til. Jeg tror på dette fordi jeg har vært der selv.
Haukeland var griserolig mtp på min gutt da han var hjertesyk. "Neida, dette er ingenting, dette går bra. Vi bare gir han litt medisin for å lette litt på vannet i kroppen. Det betyr ingenting" Hva stod det i jornalen jeg leste etter en stund? "gutten settes på diural grunnet mulig hjertesvikt!"
"neida, dette er ingenting å tenke på.. han er så frisk atte" sa haukeland.. "åh herregud, dette var i grevens tid," sa rikshospitalet.
haukeland: "neida, han har ikke svineinfluensa, bare gå ut og meng dere med resten av avdelingen med astmasyke og hjertebarn, det går fint det. Dagen etter: "uffda, beklager, vi så feil.. han har visst svineinfluensa likevel han..."

Jada, det kan skje mye, og selv om denne fb-gruppen er kun fra en side av saken så har jeg tro på at dette er fakta.. (fra den ene siden selvfølgelig)

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 09:08   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

og etter jeg har lest litt artikler nå så ble jeg litt betenkt...

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.