|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: NettrollAng. troll, så synes jeg det er greit at det outes eller hintes litt åpenlyst for oss som ikke har så god trollradar. Jeg hadde på ett tidspunkt ett troll på kontaktlisten min med lesetilgang til bloggen, det var ikke noe hyggelig å få vite. Sist redigert av Koma : 18-12-09 kl 10:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Nettroll
Jeg er som deg Koma. Etter at noen andre lure har avslørt vedkommede på bakrommet, og trollinga fortsatt ikke gir seg, mener jeg det er greit å ta det ut.
|
|
|
#8 |
|
har tatt seg sammen
|
Nei - og nei. Dere må selvsagt selv velge om dere tror jeg snakker sant.
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
I like!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: NettrollJeg er temmelig sikker på at min blogg er trollefri. :nazi på tilgang: |
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NettrollOm det å ha noen som har truffet en irl er en forutsetning for ikke å anses som et troll, så sliter jeg...Det velger jeg ofte å la være, fordi min anonymitet står litt sterkt for meg. Noen ganger gjør jeg det likevel, treffer folk altså, har hatt lyst på, men ikke praktisk klart å komme meg på strikketreff her, f.eks. Pr i dag har ingen truffet meg. Så om noe "ekstraordinært" skulle skje i livet mitt da, så ville jeg risikert å bli ansett som et oppmerksomhetssykt troll... Får satse på at livet går sin faste, trygge gang da...
|
|
|
#16 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NettrollÅ kunne dele sine kriser med noen er faktisk en av faktorene for å ri av krisene, og komme seg videre. Å skulle bære alle utfordringer og bekymringer alene, inni seg kan noen ganger bli for mye. Å få det ned skriftlig, slik som her er det også god terapi i. Derifra til å tro at noen er troll er kanskje å dra det for langt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Nettrollkie - i min verden er det et kvalitetsstempel å ha vært vurdert til troll på dol minst én gang. |
|
|
|
#19 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Apropos DOL-troll: Husker du - og andre som hang der for 10 år siden -
|